Så börjar det närma sig...

image38
...ännu en jul!!! Då jag inte har granen inne ännu så fick jag lov att ta fram mina konstnärliga egenskaper, haha! Så nej, det är inget barn som gjort denna underbara bild utan Josse i egen hög person =)

Nu har ännu en helg gått och man vaknade ännu en gång med världens ångest =) Det är alltid lika underbart att inse att den annars så städade Josse inte alltid är så städad! Kul att man kan bjuda på sig själv lite i varje fall =)

Kan även meddela att Ekman har kommit fram till att detta pendlande fram och tillbaka till jobbet inte är så roligt längre, vare sig för plånboket eller tidsmässigt.... Så det börjar gå mot en tid där man ska leta efter lägenheter som inte finns =) Nu har jag släppt den nyheten i varje fall...

Ngt nyårslöfte då? Njaa.... ungefär samma som alla andra år: 5-6 kg!! =) se om det lyckas bättre detta året =) har dock tjuvstartat lite men berätta det inte för ngn =)

Till er alla, från oss alla: en riktigt god jul!
*slår en kullerbytta ut i köket för att dricka lite kaffe* 

Kommentarer
Postat av: Anonym

God Jul

2007-12-16 @ 14:51:41
Postat av: söster

Låter fint det tycker jag! Synd att det inte blir närmre mellan oss bara :-( Men det kan vara skönt att inte träffa dig allt för ofta, då hade jag blivit galen :-) för det är jag väl inte redan?????

2007-12-16 @ 15:43:25
Postat av: Moster Josse

Söstra mi!
Nejdå, inte galen, bara smått sinnessjuk, men det är lugnt, jag tror det ligger i släkten. Men jag kan faktiskt glädja dig med att det blir lite närmare (om det blir eneryda som jag bestämmer mig för) för mellan eneryda och växjö är det "bara" 4,5 mil eller ngt sådant... så det blir ju faktiskt 1-2 mil närmare än vad det är nu =)
Du hade blivit överlycklig över att få träffa mig hela tiden =) försök inte med ngt annat damen lilla, tänk på att lillasyster dock är större än dig, jag tar dig hur lätt som helst, hahahahaha
sen hade du aldrig behövt oroa dig för barnvakt åt elliot för moster ställer lätt upp!

2007-12-16 @ 16:09:14
Postat av: Sofi

God Jul, gumman!
Jag brukar vara duktig på att skicka julkort, men i år har jag varken orkat, haft tid eller haft råd att köpa frimärken.
Hoppas det löser sig med lägenhet och allt annat!
Kram på dig, hoppas vi kan ses snart!
Du kanske är i urshult under julen?
KRAM

2007-12-16 @ 17:54:13
Postat av: Garpe

Skaffa en husvagn. Alla zigenare bor i sådana så varför inte du?

Om Gud äger - var är mina stålar då?

2007-12-18 @ 21:17:51
URL: http://www.tipszonen.se
Postat av: Garpe

Sofi!

Adda mig på msn - [email protected]

Josse!

Du är goast i hela världen. Love ya!

2007-12-18 @ 21:19:50
URL: http://www.tipszonen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test