Stort löfte på gång...

Tredje gången gillt? Knappast gott folk, den tredje gången blev värre än någonsin =)
Nu kan ni allt sitta där och klura på vad fasen jag menar... svaret behåller jag för mig själv ett tag =)

Stora förändringar är på gång, förändringar som kommer innebära drastiska förändringar i flera människors liv... även svaret på den kluringen behåller jag för mig själv, haha, Ekman är mysko idag....med.... =)

På lördag ska jag titta på lägenhet i Eneryda, vi får väl se om den passar för den kräsne.... kanske den har lite potential, kanske inte =) Men nu är det definitivt, JAG SKA FLYTTA!

Ha att gött folk, nu ska jag fortsätta klura lite =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test