Vill bara säga...

... att alla mina vänner är helt störtsköna =)
hade jag inte varit som jag är så hade jag velat vara som er ; P

Sen börjar detta ickerökande liv gå mig på nerverna!!! Håller ju på att bli värsta hälsomänniskan!
Josse som äter alldeles för mycket, röker för mycket, dricker för mycket kaffe, rör sig för lite och dricker för mycket cola....hon finns tydligen inte längre....
Colan slutade jag med en vecka innan rökandet.... men efter att ha slutat röka så är det inte kul att äta längre -  för jag får inte röka efteråt, inte kul å dricka kaffe - för jag får inte röka under tiden....och eftersom jag inte får röka så blir jag rastlös och lite halvt om halvt galen, vilket har medfört att jag är ute och går flera ggr/dag...

ÄR DET SÅ HÄR DET ÄR ATT VARA ICKERÖKARE???? vad är då charmen i det hela? hehe...positiva tankar ja!!!


Bara en tidsfråga innan flimmerhåren börjar växa ut och min rökhosta blir värre än någonsin... tur man vet om alla fördelar med att sluta i varje fall....


Men som en person sa till mig: "Du borde sluta med det där, det är inte bra för dig!" hahahaha, jag ger mig icke!!!!

Känns genast bättre nu när jag fått skriva av mig lite =) vad är annars en blogg till för??

Ska avsluta detta inlägg med en typisk bild på mig förr i tiden, den gamla Josse....den manhaftiga, onyttiga Josse och inte den feminina och hälsosamma Josse som finns idag....
Har ett vagt minne av att denna bilden finns på bloggen sedan tidigare men jag lägger upp den ändå...

R.I.P. JOSSE --> FÖDD:840731 DÖD: 071224

image66


Kommentarer
Postat av: emely

hehe....vill se glada bloggar ju! låter som om någon saknar den gamla livsstilen? du kan ju alltid lägga till en ny last som du inte haft innan....som att blotta dig för grannarna (hmm, det gör du ju redan)

Eller! Börja hälsa på din hälsosamma syster vet ja så har vi en dejt vid klätterväggen!

Kram på dig, vilken personlighet du än väljer

2007-12-27 @ 22:33:21
Postat av: josse

nej jag ska bli träningsnarkoman =) har redan bestämt mig för detta, när jag inte jobbar så ska jag träna =) rökningen har varit en stor del av min personlighet och den har jag tagit bort så jag tänkte göra en riktig U-sväng =)
nu ska ni se på faaan!!!!

2007-12-27 @ 22:37:30
Postat av: Lonnan

tjo!! du e bara sååå duktig... (lite berömm måste du ju få) hör av dej när du vet om du får nycklarna tidigare så kan ja fixa en kanna kaffe å komma upp till nya lyan med!! ha re gött gumman

2007-12-29 @ 23:41:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test