Så var det söndag...

... och det är den sista dagen på semestern... det är nu den börjar...ångesten inför arbetet =( Men vad fan, det är inget att hänga läpp för =)
Den sista veckan har varit hektisk... vi inledde den med att åka ner till kyrkhult för att sedan komma hem sent tisdag kväll. Kl 06.00 på onsdagen rullade Hondan åter iväg för att ta oss upp till Kungshamn. Där firade vi min födelsedag, samt på en restaurang i Varberg där jag provade sushi för första gången i mitt liv... 00,30 rullade vi in till Prippz igen och vilade sedan hela fredag, tills klockan slog 18, då var det dags för 60-års kalas för Oskars arbetskamrat. Detta resulterade självklart i att vi åter kom i säng sent och på Lördagen var det dags för mig att sitta barnvakt och Oskar åkte iväg på bröllop....
Så nu sitter man här...sista veckan är över... Oskar ligger utslagen i soffan, Elliot ligger febrig i sängen och här sitter jag....och skriver...

Har lagt ut en del bilder från sista veckan nedan, dock inte från kalasen utan de bilderna kommer senare...
Batteriet i kameran är slut och jag ooooorkar helt enkelt inte byta just nu =)

Psst... ska kanske även tillägga att under semestern så var min lillebror uppe en vecka, jag sålde snaaben och Oskar köpte en Honda Accord (mycket snajsig), självklart har vi varit ute lite med båten och vi hann även med att hjälpa Fritte med att rensa dammen... Skönt med semester helt enkelt =)

Kommentarer
Postat av: sara

Låter som att ni har haft en goe semester!! precis så d ska va ;) kram

2008-08-03 @ 18:44:48
URL: http://sbedvardsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test