Lonnie...

image69

...i egen hög person =)
vacker som en dag är hon i varje fall =)

Kommentarer
Postat av: the editor

ska även tillägga att jag har fler roliga varianter av denna dam så säg till om ni vill ha fler så kommer de med....eller vad säger du Lonnie =D då blir du väl glad på mig??

2008-01-15 @ 19:32:01
URL: http://ekmannens.blogg.se
Postat av: Lonnan

nnnnnnnnnnnnneeeeeeeeeeeeejjjjjjjjjjjjjj!!! det där låter du bli.... alla foton på mej är hemligstämplade... har nu insett att jag inte är någon fotomodell... men vänta bara.. när jag gått ner mina 25 kg så får du ta kort igen... tur att mina barn blir söta i alla fall...he he... å förresten... ja har lite roliga bilder på dej också!!! puss på dej

2008-01-16 @ 20:38:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test