Nu jädra i havet!!!

Nu har jag allt fått upp stinget i mitt bloggande! Jag vet att jag lovade bilder från min och Lonnies vinkväll och tänkte även tagit lite bilder från festerna i helgen... men minnet är kort och räckte inte till väskan där kameran låg!

Här kommer i varje fall lite bilder från när jag och Elliot hade en heldag med varandra i lördags!
Vi busade och myste hela dagen. Dagen innan var jag på tjejfest med gymmix och när jag kom hem från barnvaktandet så bar det iväg på fest i Eneborg där fotbollen hade avslutningsfest... Gick förmodligen inte spikrakt när vi gick hemåt på natten, men har definitivt varit i värre skick!
Söndagen bestod av en promenad i regnet (nej det var inte frivilligt men min man tycker om alla sorts väder) samt ett besök på inredningsaffären i Diö följt av kalas hos Hanna och Gustav då Hanna har fyllt år! HURRA för henne!

Veckan bestod även av varsel på 25 personer på jobbet.... 4 tjänstemän och 21 från produktionen....nu väntar alla spänt för att se om de får vara kvar.... återstår att se.... mer om det när jag vet mer helt enkelt!

PUSS Å KRAM Å NYP I STJÄRTEN GOTT FOLK!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test