25+

....I fredags blev jag helt plötsligt 25...bara sådär...
Fast jag anade att detta skulle hända så jag hade förberett mig med inbjudningskort, partytält, lekgubbar, musik, mat och alkohol...
Tur var det när det sedan trillade in 19 gäster.... nästan alla bjudna kom!!!

Kvällen blev riktigt lyckad och jag skulle kunna tänka mig att vrida tillbaka klockan och ta det en gång till...och igen...och igen...för så kul hade jag!

Fick underbara presenter, bara sådant jag önskade mig, ni ser nedan på bilden...
Utöver det som visas på bilden fick jag kameran som bilderna tagits med samt en steglös solstol av svärmor!!!
Bara fina saker med andra ord!!

Det var skratt, dans och dryck för hela slanten....jag blev förvånad när folk började dra sig hemåt... inte visste jag att klockan var 03,30!!!
Då var det helt plötsligt förståeligt... haha!

Dagen efter vaknade jag runt 8, steg upp och började på att förbereda inför att mamma, Torbjörn, svärmor och svärfar skulle komma klockan 14.... vi hann med allt vi skulle, dock lite slitna... men vad är en bal på slottet!


BÄSTA FÖDELSEDAGEN NÅGONSIN HELT ENKELT!

Mina presenter:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test