En söt liten historia...



...om denna rosa vas...
Alla vet vid det här laget vad jag tycker om rosa... Men denna vas är lite speciell och kommer därför alltid att stå framme!

Den kommer från mormor och morfar, de hade/har ett helt skåp fullt med vaser och jag älskade just denna vas...
Varje gång jag kom till dem så skulle jag upp i skåpet och leka med denna vas...
Därför har min mormor alltid sagt att jag ska få den när jag fyller 25, som jag nu har gjort. Hon fick till slut ställa undan den för att den inte skulle gå sönder...

När mamma kom i lördags så hade hon denna vas med sig, ihop med en röd ros.... för inte nog med att jag älskade vasen som liten, utan min morfar gav den en gång i tiden till mormor ihop med en röd ros....
Det gör vasen ännu mer speciell, särskilt med tanke på hur mycket min mormor och morfar betyder för mig!

Därför ska jag leta upp en hedersplats i vår lägenhet där denna vas för alltid ska stå, helst med en röd ros, som det var från första början!

TACK MORMOR OCH MORFAR FÖR DENNA UNDERBARA PRESENT!

Kommentarer
Postat av: Sofi

Åh va fint!!

Sånt blir man så rörd av!

2009-08-05 @ 18:57:46
URL: http://ampernos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test