Frukost...

....hmm...jag har ett dilemma... ett mycket stort och svårt sådant...
Jag har lovat mig själv att gå minst en timme 5 dagar i veckan samt att äta frukost innan jobbet varje dag...
Visst, promenaderna ska inte bli några större problem, bara jag får ihop det med skolan...
Men frukosten...ack....
Jag har en strikt morgonrutin som i det hela handlar om att sitta vid datorn i 30 minuter och dricka kaffe i lugn och ro...
Nu är det andra dagen med min frukostvana.... OCH JAG HAR INTE LIKA LÅNG TID PÅ MIG ATT DRICKA KAFFE!

Måste nog strukturera om detta... helst struntar jag i frukosten, det är inte så gott att äta på morgonen...
Men jag kan inte strunta i frukosten i och med mitt nya ännu nyttigare liv...
Så jag får nog stiga upp 15 minuter tidigare....*suck*

Jag löser det nog, men fruktansvärt skönt ändå att bli så upprörd över detta I-lands problem!

Jag ska gå hem med Håkan från jobbet idag, så där får man sig 8 km promenad idag också! Bra det...
Nu är semestern över och det kryllar av folk på jobbet igen, känns lite konstigt nu när man vant sig vid att ha hela stället för sig själv! Ändå skönt att återgå till det normala, även om vissa ska förpesta det emellanåt...
Men det får inte vara något =)

Nej, nu är hon 06,21, ska åka till jobbet om en kvart, dags att klä på sig!

Kommentarer
Postat av: Sofi

Sv: Visst blir man sugen!



Jag har handlat prylarna lite varstans. Pärlorna minns jag inte. Köpte en hel låda med blandade glaspärlor. Annat material har jag köpt på panduro.

2009-08-12 @ 16:38:32
URL: http://ampernos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test