Nere i Tomelilla..

I fredags åkte vi ner till Tomelilla för att fira att Tor har fyllt HELA 8 ÅR i onsdags!
Det blev lite kräftfiske på kvällen också, 100 st på två timmar, inte helt fel om ni frågar mig.

I övrigt var det bra där nere, lagom till vi skulle åka så kom kompisar till Tor, då han skulle ha kalas. Han var så glad över detta =) Eftersom de bor lite utanför så är det inte så många kompisar hemma hos honom, så gårdagen var förmodligen en lycklig dag för honom =)

Vi åkte hem, var hemma runt 16.00 och 17.30 drog vi vidare till nästa ställe; Vislanda Oskars jobb hade kräftskiva! Så blev vi sittandes där tills klockan halv två inatt. Men trevligt var det! Jag körde, något som jag är mycket glad över nu! Vad fasen, jag festade ju i torsdags med mitt jobb!
Då spelade vi minigolf (som jag givetvis förlorade på) och sedan gick vi vidare upp till Villan där vi grillade, snackade och hade det allmänt trevligt!

Jag kan även glatt berätta att jag fick fast anställning! Så jäkla skönt, speciellt i dessa tider! Detta innebär att vi ska utomlands i vår! TJOHOOO! Det var sagt så sedan innan... får jag fastanställning så åker vi, annars känns det dumt att ta de pengarna om jag ska stämpla =)

Dock ska jag vara medveten om att lågkonjunkturen inte har vänt än och en fastanställning är ingen säkerhet...
men nu gäller i varje fall samma regler för mig som de andra! Gött...




Fick jag minsann av min man efter att jag fått fast anställning


 


 

 



Kvinnoskaran och Elliot samlade vid köksbordet på morgonkvisten.
Foto: Tor Ekman

 


 

 



Skruttan var ett stort offer för kameran
Foto: Tor Ekman

 


 

 



Oskar och Tor, lite småsvettiga efter en tuff fotbollsmatch, mot varandra.
Vem vann?

 


 

 Mosters gulligull =)

 


 

 

Styvmor, fast hon är en av de goda


 

Det blev ett långt inlägg denna gång, men det blir ju lätt så när man ska få in en del bilder också!

GOD JUL & GLAD PÅSK!


Kommentarer
Postat av: Sofi

Grattis! Vad kul!!!

Klart ni ska unna er en resa;)

2009-08-30 @ 09:40:20
URL: http://ampernos.blogg.se/
Postat av: julianna

Gud vilken söt katt!:)

2009-09-01 @ 20:04:16
URL: http://thisonly.blogg.se/
Postat av: Lina

Tycker att du ser lite sliten ut på morgonkvisten.. Lägger till att han även är tant Linas gulligull!

2009-09-02 @ 17:23:10
Postat av: Josse

VA FAAAAAN!!! Du får hitta på ngt annat min kära äggröra!!! Gulligull är det patent på, hehe

2009-09-02 @ 19:06:33
URL: http://ekmannens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test