And Then It Was Friday...

...Jaha... här sitter jag då och ska försöka skriva något klurigt samtidigt som jag glufsar i mig en bönsallad...
Jag är inte bra på det här med att äta i lugn och ro utan sitter gärna och gör något annat under tiden.

Jag började med min diet igår...så nu är det GI som gäller för hela slanten! Inte så sugen på att gå runt och se rultig ut så man får väl ta tag i det!

Har varit på omställningsmöte med Adecco idag och vad tyckte jag om det? Jooo....hon var väl trevlig den där Birgitta...
Men sen om jag kommer att få ut så mycket av dessa mötena vet jag faktiskt inte. Jag tar inte så illa vid mig om det här med uppsägningen. Ser det snarare som en chans att fundera över vad jag egentligen vill här i livet.
Ekonomiskt sätt så suger det att bli arbetslös men jag står fortfarande fast vid vad jag alltid har sagt:
DET SKA KÄNNAS ATT MAN INTE JOBBAR!
Det löser sig alltid...kanske inte som man har tänkt från första början men det löser sig i varje fall!

Verkar ändå som om jag får studera för a-kassan så nu är det bara att hålla tummarna för det!

Kanske kan tjäna lite extra pengar på att sälja Väggtidningar åt pappas företag Tipszonen? Var i Liatorp på Ica men Marcus behagade inte att vara på plats utan hade dragit vidare till Thailand....gottegris!
På tal om gottegrisar förresten så är Conny på jobbet en riktig sådan!
Jodå...han och sin sambo spenderade jul uppe i Stockholm och när han ändå var där så köpte de några trisslotter...
Visst vann han.... de köpte fyra var och han vann sammanlagt 150 kr på de tre första.... sen kom han till fjärde....skrapade....blinkade 7-7 ggr....lämnade över lotten till sin sambo så hon fick dubbelkolla.... hon kollade....och såg...100 000:-!!!!!! gottegrisar....tog en stund innan han skrapade kryssrutan för att se hur mycket det dubblades... han var ju säker på att det var X1....skrapade...jo just det...X2 stod det minsann! Så de drog in 200 150 spänn på dessa lotter!
GRATTIS TILL CONNY OCH KIKKI för detta! Jag mailar över mitt kontonummer vid senare tillfälle =)

Nej nu kom posten, ut å se om det har kommit lite kärleksbrev till oss....börjar ju bli den tiden på månaden nu..

TUDDELUUU

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test