Endast...

...lite skrift denna gången....

Har inte lagt in några nya bilder på datorn så därför skriver jag bara av mig lite nu....

Tur att man inte valt att bli fotograf nu när man snart är stor.... jag glömmer alltid att ta kort, fast man nästan dagligen stöter på tillfällen då det hade varit kul med bildbevis...

2009 nu då...dags för Ekmans årliga spårdom om det kommande året...
Förra året spådde jag till kullerbyttans år, då allt skulle ta en helomvändning i livet...
Nu vet jag inte hur det är för er andra men för mig så stämde det kanon... Igår när jag påbörjade 2009 så var ingenting sig likt jämfört när jag steg in i 2008...

Så hur blir då detta året? Och vad ska jag kalla det för? Hmm...
Jodå! STABILISERINGENS ÅR!

Detta är året då vi ska försöka stabilisera oss i vårt nya liv, hitta punkterna i livet som håller oss kvar med fötterna på jorden...
Självklart kommer det även detta året att dyka upp nya saker som får oss att vackla... men har vi då hittat våra stabila punkter i livet så reder vi ut dessa utan större problem...

Jag är ju t.ex. numera arbetslös och kommer förhoppningsvis att hitta ett nytt jobb inom det snaraste.... Så då blir det en ny förändring som kan kännas påtryckande ibland....
MEN EFTERSOM JAG NU VET MIN STABILA PUNKT....så kommer detta inte att röra mig ryggen...
Jag går in i 2009 med nytt självförtroende och nya krafter...
MAY THE FORCE BE WITH ME helt enkelt...

Ska utveckla denna insyn i det nya året senare...sitter just nu på jobbet så jag får helt enkelt avbryta detta inlägg nu!

Ha att för jädra gött och ät inte för mycket vindruvor!

//Densomtroddeatthonvarnågotförattsedanmärkaatthonfaktisktvardetfastintedethontroddefrånbörjanheltenkelt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test