Sunday!

...but without the sun!

Idag har vi varit aktiva, jag å min man =)
Vi har varit ute i förrådet och letat upp oskars klaffbord med tillhörande stolar och sedan lagt ut dem på blocket till försäljning!
Medan vi ändå var där ute så passade vi på att rensa ännu en gång och möblera lite så jag kan göra om det till ett träningsrum åt oss, fast främst mig då eftersom jag nästan rullar fram numera =)
Men håller vi på att rensa så här hela tiden så KANSKE....KANSKE.... det blir ordning och reda där ute till slut =)

Sen tog vi även kort på vitrinskåpet i vardagsrummet och lade även ut det på blocket.... vi har lite andra planer för den ytan i rummet istället. Det kommer att bli såå tjusigt när vi väl är färdiga.... självklart har vi en del planer för köket med, bara för att det ska kosta ännu mera =)

I fredags var vi hos Gustav och Hanna en runda. Vi grillade och åt lite gott...självklart lite dricka med men det var ändå lugnt så vi var pigga igår ändå... Då passade Oskar på att köra all elektronikskit vi hade i förrådet till tippen i Vislanda medan jag satt och hade föreläsning på datorn... Ska bli skönt att börja plugga igen, känner mig äntligen redo! Fast inte till heltid ännu,hehe

HA ATT GÖTT!!! Ska rengöra akvariumet nu....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test