Tisdag eftermiddag...

....och jag sitter mest och väntar på att Oskar ska komma hem...
Har lite köttfärs att lägga in i frysen, får väl ta itu med det när jag skrivit färdigt detta inlägg...

Idag har jag varit på Haganäsbadet och simmat några längder, det var skönt som fasen!
Igår var jag på kickboxningen för första gången efter juluppehållet.... det gick bra tills vi kom till slutet och skulle göra armhävningar och situps...
Armhävningar har jag fruktansvärt svårt för, har tappat mycket kraft med åren eftersom jag inte kan använda händerna så mycket och därmed inte armarna heller...
Men situpsen vet jag inte varför det inte gick, men spyan stod mig långt upp i halsen och jag fick så satans ont i magen! Inte den där brännande känslan som när musklerna inte orkar mer utan ONT! Det gick bara inte, då skämdes jag! John han tittade lite på mig men vi fick tack och lov inget straff för att jag la mig ner, han såg väl att jag hade ont då jag nästan rullade runt på golvet, hahahaha

Imorgon kanske jag ska gå till gympan här i Eneryda, såvida jag inte ska ner till Ann en runda och hälsa på! Vi får se, ska diskutera detta med Oskar först så att han inte har planerat in något speciellt!

På Torsdag ska jag upp till Emely och gå på Friskis & Svettis gymmet! Ska bli kul att träna lite med kära syster yster...efter träningen måste vi nog äta lite gott....för det är de jag gillar bäst! HAHAHA!

Annars ser det lugnt ut till helgen och det är jäkligt skönt faktiskt!!!

Nej nu får jag ta itu med köttfärsen innan den surnar, hehe....sen måste jag göra iordning de fina tulpanerna som jag köpte idag....VÅRKÄNSLOR!


TUDDELIUUUUU


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test