Trött, tröttare, tröttast...

...det är vad jag verkligen har varit idag!
Jag har alltid sagt att jag hatar måndagar och efter denna dagen är jag ännu mer inne på den linjen...
Steg upp strax efter att Oskar åkt till jobbet, som vanligt... Satte mig vid datorn och tittade på hundvalpar och kattungar med en kopp kaffe, som vanligt....Sen hände det!
JAG PIGGNADE INTE TILL! Något som jag alltid brukar göra, bara jag får mitt morgonkaffe i mig...
I garderoben stod fyra kartonger som jag skulle gå igenom, utanför förrådet stod det en massa skräp som skulle in i bilen...på golvet bara samlades det en massa skräp som dammsugaren skulle få äta upp, resten skulle moppen få ta... på diskbänken stod en massa disk efter vår mysiga tacoskväll igår...och inne i sovrummet låg skolböckerna och väntade...Just då kändes det som om allt bara hopade sig över mig och jag blev ännu tröttare...
Nu 15.08, har jag svarat på första frågan i examinationsuppgiften, med några få justeringar kvar, jag har gått igenom kartongerna, lagt all skräp som ska till tippen i bilen, mättat dammsugaren och moppen och satt in disken i maskinen...även satt igång diskmaskinen =)
Men jag är fortfarande trött...det svider i mina ögon och värker i hela kroppen...sådana här dagar tycker jag inte om att vara jag utan hade hellre varit ngn annan just nu....
Åka till tippen lär jag inte göra idag utan drar ut på det tills imorgon, jag som hatar att dra ut på saker å ting! Men jag orkar faktiskt inte!
Förmodligen värken som gör det, natten har varit nästintill outhärdlig och då är det inte lätt att vakna och vara positiv....

Nu har jag i varje fall tagit av mig morgonrocken och satt på mig träningslinnet...ska ju till kickboxningen ikväll, då kanske jag piggnar till =) Ska prova att ta en kopp kaffe också, för te verkar ju inte hjälpa på mig idag =)

Ja det ska jag banne mig!!! KAFFETAJM! Och över denna otroligt goda kopp kaffe så ska jag skriva handlingslista tills imorgon...för då ska jag till växjö och månadshandla med Emely och Elliot! Det ska bli otroligt kul!!

Hade tänkt att det enda jag behöver göra imorgon är att köra till tippen.... sen om Sandra vill simma med mig så tänkte jag ta en tripp till Älmhult också...annars ska jag plugga!

Ha att gött allesammans, för det ska jag ha!!!

Psst...har jag berättat att jag var nere en runda i Olofström och Vilshult i onsdags? Om inte så gör jag det nu...träffade Siw och Nisse i Vilshult och sen drack jag å Ann vin på kvällen...det var riktigt trevligt! Extra trevligt eftersom vi inte träffas så ofta längre!

Kommentarer
Postat av: Sofi

Har bott i småbyar med, kände inte mina grannar där heller.. Är väl i grund och botten en enstöring!

2009-01-28 @ 13:50:18
URL: http://ampernos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test