Ännu en underbar dag...






...hade jag och min man i onsdags...
Vi skyndade oss hem efter jobbet och väl hemma gjorde vi underbart goda tonfiskbaguetter och sen bar det iväg till Diö båthamn, där vi har Ebba (båten)

Jag älskar när det är fint väder, särskilt när jag och Oskar har sådana möjligheter att vi bara kan köra 1 mil, så är vi framme vid båten och en underbar dag väntar...
Eller det faktum att vi kan gå 500 m upp till hans föräldrar och låna motorcykeln för att ta en härlig åktur, kanske med lite picknick i bagaget!

Ett liv som jag har numera borde alla få ha, då hade världen sett så mycket bättre ut för man orkar inte springa runt och vara arg på folk längre. Man bara njuter av livet  och alla dess överraskningar!
Från att ha varit en mycket bitter person, som mestadels var ledsen eller arg så verkar det inte längre finnas något som kan få mig så pass upprörd att det skulle störa min vardag!

Igår var det sommarfest med jobbet och det blev en mycket lyckad kväll, tycker dock synd om de som var tvugna att arbeta idag och därför kände att de inte orkade följa med igår.
Vi spelade fotboll mot Sibbhults fabrik, Norr vs Syd....de vann, men vi hade ju inte direkt oddsen på vår sida från första början... jag skrek mig hes och ångrade att jag inte ställde upp...tävlingsmänniska som man är så är det svårt att se på när vi förlorar, fast jag hade nog inte kunnat bidra med något ändå, haha...

Efter fotbollen var det femkamp, med mixade lag, men jag ställde inte upp i det heller och ångrade mig även där =)
Är jag anställd nästa år så ska jag banne mig ställa upp så man slipper sitta bredvid och känna lusten växa.

Idag ska jag och min guldklimp ner till hans föräldrars stuga nere i Karlshamn och ha en lillsemester ihop! Ska bli härligt, särskilt nu när vädret är så bra! Sen åker vi hem imorgon för imorgon kväll har bygderådet ställt till med fest på kvällen... Man måste stötta bygden när de hittar på något och även det brukar vara mycket lyckat!

Ja ni ser ju, finns inget som kan förstöra mitt liv längre... inte ens gamla kompisar som tyvärr bara verkar ha bekymmer i sina liv. Men hon sa klart och tydligt att vi inte är vänner längre så då bryr jag mig inte så mycket om hennes utbrott heller, hon får vara hur arg hon vill, för jag är i varje fall glad! Känner ingen ilska mot henne ens.... synd att hon är så arg bara, det mår hon själv bara dåligt av....
Visst, jag gjorde en sak som jag förstår att hon blev upprörd av, men jag har bett om ursäkt och försökt förklara så gott det går så om hon fortfarande vill älta om det så ska jag inte hindra henne, jag lyssnar inte på det längre...
Jaja, jag hoppas ändå på att hennes liv också reder ut sig någon gång så hon slipper vara arg och besviken hela tiden, utan får uppleva det jag gör nu.....fullständig lycka!

Kram på er alla!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ledsen att du ser det så

jag är fullkomligt lycklig i mitt liv

jag ältar absolut inte det gamla längre

har inte ens haft en tanke på dej

förrän du skrev en spydig kommentar på msn

jag säger bara dina ord att det inte gick att vara vän med mej och min syster samtidigt

är tyvärr ledsen att du tror jag sitter här och är bitter heheh

sorry att gör dej besviken men mitt liv är underbart

visst har jag saker som går snett ibland men jag är en ny människa med nya krafter

och vad bra att ditt liv är komplett

men har aldrig sagt att du inte skulle kunna få det så

när du måste som värst så stöttade jag dej och piffade dej till ett bättre liv.

så josse har det bara bra

p.s

du har inte bett om ursäkt för något.

men det är ditt val inte mitt.

sen att skriva ut detta på bloggen är ju med moget...

ha det bra

2009-06-26 @ 14:37:23
Postat av: sara

det e gött att du har det bra!!! mycke Löööve från mej :)

2009-06-28 @ 19:58:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test