De tre sötaste i mitt liv...

...varav två är pojkar och en är flicka...
Oskar, Elliot och Systeryster...
Utan dem hade jag inte haft all glädje som jag har =)

Idag kommer syster yster med son på besök, kul som fasen, längtar alla redan!!
Vi skulle egentligen ut och plocka midsommarblommor men det regnar för fullt så jag vet ärligt talat inte om de får ut mig =) nederbörd you know...

Annars har vi inget inplanerat och det är så skönt sååå, tycker hela ens liv är uppbokat vartenda dag och det kan vara lite tröttsamt emellanåt...

Fick resultatet på de två sista uppgifterna igår (varav en var hemtentan) och det gick så bra sååå =) Fan vad skönt!
SOMMARLOOOOOV! En lätt tenta den 10:e Juli och sen är halva kursen avklarad!! Är inne på att ta Företag och Marknad 2 nästa år också, det går ju så bra detta och det är viktigt med utbildning som sagt. Måste dock ta kurser och inte hela utbildningar pga jobbet, klarar aldrig av det annars!

Idag ska jag nog planera lite för mitt 25-års kalas....tänka ut vad vi ska göra så jag kan skicka ut inbjudningskorten nu =)
Hatar att fylla 25... men kom på att istället för att gräva ner mig så ska jag göra något kul av det istället!



Fick denna underbara bild av Emely häromdagen, kan det bli mer somrigt?
Utgörs nu som bakgrundsbild på "felefonen"

Kommentarer
Postat av: Sofi

Det var verkligen en fin bild!

Det där med att fylla 25.. Been there done that. Inte kul, men det gick rätt smärtfritt;)

2009-06-18 @ 09:44:58
URL: http://ampernos.blogg.se/
Postat av: Sara Edvardsson

25 är väll inget å pipa över...hur kul tror ni att d e o fylla 30 nästa år ??? ;)Ångest....men d känns som igår jag o lenamaria gjorde praktik på fritidsgården i ryd..o då va ni 15 hihi



Ha en mysig midsommar o hälsa storasyster från mej!!

2009-06-18 @ 14:56:07
Postat av: per

hehe jaså du känner så för att fylla 25 :) tänk då på mej som precis fyllt 30 :D de känns värre hehe .. bilden var klockren :)

2009-06-22 @ 18:36:55
URL: http://uddajag.blogg.se/
Postat av: Emely

Söster......



klart du ska ha ångest för att fylla 25!



Men släng ut ett recept på morotsbröd innan du flippar ;-)

2009-06-23 @ 20:57:23
Postat av: emely

glömde säga.....



love ya! :-D



Utan dig hade inte vår glädje varit så stor som den är heller. Du är min stöttepelare det vet du.

2009-06-23 @ 21:01:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test