Niema pictures!

Jag har inga kort att lägga ut...för jag är fruktansvärt dålig på att ta kort!
Det har funnits en massa tillfällen att ta kort då det både har varit barnkalas, infirande av altan m.m.
Kanske man hade tagit fler bilder om man hade haft en bättre kamera? Förmodligen inte, bara i början...

På fredag är jag ledig och då kommer min syster yster! Ska bli gött att ha en heldag med henne! Vi ska bara vara för en gångs skull...såå skönt!

I Söndags var jag på treårskalas för Elliot nere i stugan! Det var ett riktigt lyckat kalas och Elliot var helt till sig =)
Som överraskning hade jag med  mig Oliwer och Neo, Lonnies två godingar, så att de tre kunde leka ihop... vilket de gjorde!

Elliot fick ett metspö och skulle självklart prova det på en gång när vi ändå var i stugan.... tre sekunder hade han i metspöt när en abborre nappade! Vilken lycka detta var för Elliot! Sen blev det ingen mer fisk förrän i slutet när Mattias skulle ta upp spöt... då satt det en abborre där utan att någon hade lagt märke till det... så han fick också känna på lyckan, vilket han verkade göra då han sken som en sol när han sprang upp till stugan och visade oss andra =)
Och nu för de som inte vet; Mattias är min systers pojkvän och inte något barn som jag kanske fick det att låta som ovan =) Men han såg väldigt glad ut när han kom med fisken....sådeså....

Vi träffade även Mattias föräldrar och lillebror....det gick bra, vi gjorde nog inte bort oss alltför mycket....eller....njaaa....kanske.... vet inte =)

Innan kalaset var vi på IKEA och inhandlade BILLYS vitrinskåp i ekfaner.... det får blir denna billigare uppsättning så länge... har ju slängt ut 12 500 (utan vitrinskåp och mindre skåp av Billy inräknat) på möbler det senaste halvåret så nu får det räcka ett tag... Men nu blir vi av med alla förbannades glas och flaskor i sovrummet!!!

Ooops...klockan är 6,24...sitter fortfarande i morgonrock, dags att styla sig =)

Ha det gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test