Nya krafter!!!

japp...det är sant... känner att krafterna börjar komma tillbaka, skönt det efter två pissedagar! Är inte van vid att inte vara glad längre så två dagar är låååång tid för mig numera. Var förr känd som negativa arne, men inte längre!!!

Värken är kvar, kan knappt hålla i en penna så det blir att skriva direkt på datorn imorgon när det är hemtenta!!! Hemtentan ja...det kommer att gå åt helvete men det bryr jag mig inte om!

Var inne på den ena dunderfisens blogg innan och läste om hennes väninna som tar studenten nu, ett halvår tidigare!
Detta sporrade mig något fruktansvärt nu när det har känts motigt... DET GER UTDELNING ATT KÄMPA!! Gött...

Annars händer det inte så mycket, ska på kalas på söndag då MIN ÄLSKADE ELLIOT fyller 3 den 15:e. Han är dock hos sin fader det datumet så Emely ställer till med kalas på söndag istället...vad ska jag ge honom trots??

Drömmer om min älskade hundvalp som jag vill ha... en dalmatiner...sååå underbart söta att det värker i kroppen när jag ser dem!! VILL HA JUE!!!

haattgöttfördetskabannemigjagha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test