Tjolahopp!!

Ett ytterst kort inlägg:

Jag är trött...trött....trött....och så trött igen.
Jag har ont i magen, huvudet, fötterna, händerna, nacken och höften är stel...
Hemtenta på fredag, skit med
Tog fel dag på tandläkartiden, har ingen förrän om fyra veckor..

MEN DET FÅR INTE VARA NÅGOT!!!!!
För imorgon är en annan dag och då kommer jag känna samma sak igen, som jag känner dagligen, men då har informationen sjunkit in i huvudet och jag tar nya tag, som alltid! =)

Ville bara skriva av mig lite....så mycket det blir när jag skriver av mig *ironisk*

Men det är ingen bra dag, faktum är att jag inte heller mår toppen hela tiden, den är piss, fast det skiter jag i, ska förbereda baguetter till min älskling kommer hem, om händerna och fingrarna klarar det... de klarar inte av att skriva på tangentbordet mer nu i varje fall, dysfunctional helt enkelt...

KOM HEM OSKAR SÅ VI KAN ÄTA BAGUETTER OCH SPELA YATZY (om jag lyckas övertala dig) !!!


Kommentarer
Postat av: Mr. Incognito

trevlig blogg:)



http://www.sinnerz.blogg.se

2009-06-03 @ 08:08:45
URL: http://sinnerz.blogg.se/
Postat av: Sofi

Sv: Depression kanske låter lite allvarligare än vad det är. Vi hade samtal och sedan gick vi igenom frågorna och så räknade hon ut via nåt poängsystem. Tyckte med att det kändes lite lätt liksom. Men tänkte även att de kanske går mer på djupet för de som har det mycket värre. Vi ska ha ytterligare ett möte, så då ska jag höra mig för lite.

2009-06-03 @ 08:56:36
URL: http://ampernos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test