Underbara fredag och helg...

... helgen har varit helt suverän!
Jag inledde helgen med tjejfest med jobbet på torsdagen. (vi är ju lediga på fredagarna numera pga lågkonjunkturen)
På fredagen tog jag bussen upp till Växjö där jag bokat in en heldag med min älskade syster. Vi träffades runt elva snåret och hade sedan en heldag på stan! Kommer inte ihåg när jag hade det senast, i regel har man en tid att passa och måste därför stressa.
Men denna dagen hade vi många timmar till godo och kunde därför ta den tid vi ville på oss. Vi hade bokat in en dejt med våra män kl 18, eftersom vi skulle gå på bio då.

Jag inhandlade en massa massa kläder som jag visar nedan och är riktigt nöjd med alltihop! Mest nöjd är jag med min keps och skjortsen... Förutom kläderna nedan så inhandlade jag en riktig BH (som faktiskt passar!!!!) och en t-shirt som bara skriker *JOSSE T-SHIRT*
Jag lägger ut bild på den vid senare tillfälle =)

Sen åt vi lite på stan, som man faktiskt måste när man har en ritkig shoppingdag... efteråt åkte vi hem och provade våra kläder, jag tog det lugnt medan Emely fick stressa då hon lyckades boka upp sig på en besiktning kl 17 =)

Sen åkte vi och kollade på Änglar och Demoner med våra karlar... den var helt suverän, tio ggr bättre än Da Vinci koden!!!
Som avslutning på kvällen tog vi en tripp till Akropolis där vi åt lite gott och bara njöt =)
Alla utom Emely igen för hennes bil vägrade att låsas upp så hon fick ju sitta och grunna på detta istället =)

Efter bion somnade jag på soffan, tills Jonna ringde och frågade om jag kunde passa hennes barn, då hennes föräldrar var trötta och ville hem.... jag slängde mig då i bilen och lade mig för att sova i hennes soffa istället =)

På lördagen chillade jag fram till kl 12, för att då åka ner till pappa en runda. Där ägnade jag resten av helgen med att spela spel med Tor...och spela lite spel till =)
Nilla fyllde år på söndagen och hon fick en klänning av oss från Småland, sen åt vi god marängtårta också =) Bra för magen det!
Vi tog även en tripp till Bo Ohlssons i Tomelilla där jag inhandlade en locktång. Får däremot öva lite på denna tång, för ena sidan såg inte klok ut.... sen brände jag mig i pannan också...glömde helt enkelt bort för tillfället att den var 180 grader =)

Sen bar det hem igen till min gubbe, som var dålig efter festen han varit på dagen innan. Han och Fritte hade beställt pizza så jag fick ju offra mig att äta upp deras rester =)
Mitt salixträd på framsidan hade blåst ner så jag fick sätta den i jord igen, så den växer och blir stor =)

Det var min underbara helg, som följdes av en måndag som jag var helt färdig på, somnade såklart på soffan igår kväll och där lår jag medan min älskling var ute och tvättade bilen. *skäms josse!*
Vi avslutade måndagen med att påbörja mitt 1500-bitars pussel, en rolig och avslappnande sysselsättning om ni frågar mig =)

Så...nu är det tisdag och jag sitter på jobbet och bloggar...*fy skäms igen josse*
dags att sätta fart och jobba lite!!!

Ha att gött alla där ute för det ska jag ha!

Kommentarer
Postat av: emely

oj vad många inlägg jag missat nu när datorn är hos doktor Josse.



Ja nu har vi tagit igen lite missad tid med varandra. GÖTT! Skäms dock för att oskar fick vara fotograf istället för jag när jag hade dubbelbokat mig så...



Snygga kläder på snygg brud!



Syns imorgon älskade älskade du

2009-06-17 @ 20:46:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test