05.53 - tisdag

Jag var arbetslös i 11 arbetsdagar, har inte ens hunnit få första stämplingen =)
Fick jobb igår, börjar idag....på mekan igen!!! Fast inte som truckförare denna gången utan som redovisningsekonom!
Ingen är så lycklig som jag just nu! INGEN!

Det var en mycket bra dag igår....jag fick jobb, det gick bra för Emely på tentan, jag fick spendera min sista lediga dag med Elliot, jag köpte en ny mobil och John var inte på träningen!
Måndagen den 2 mars....det datumet ska jag komma ihåg =)

Men detta innebär att jag måste köpa kläder! Min gaberob består endast av lodiskläder.....därför bär det av till ullared i helgen! Ska bli kul, har inte varit där på 13 år!

Dags att surpla i sig en kopp kaffe till, sen blir det till att göra sig iordning för jobbet =) YEAY!!!


Kommentarer
Postat av: Sofi

Fan vad roligt!! Grattis!!

Så kul med ullared med!^^

2009-03-03 @ 08:33:05
URL: http://ampernos.blogg.se/
Postat av: sara edvardsson

Vilken härlig dag :) Grattis!!

2009-03-03 @ 13:16:36
Postat av: emely

ja det var ingen vanlig dag! än en gång, grattis grattis!

2009-03-03 @ 20:27:47
Postat av: Lina

Yeah! Grattis igen!:)

Hoppas att det gick bra på din första dag.

2009-03-04 @ 14:51:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test