14 minusgrader....

...och lusten att sticka ut så mycket som nästippen är noll!
Men det verkar bli soligt idag med *hoppas hoppas*....bara det inte blåser lika mycket för igår var det rent överdjävligt!

Var bjudna till svärmor på våfflor igår och det är ju alltid gott!
Hon hade minsann gjort våfflor på dinkelmjöl till mig och det var precis lika gott som vanliga våfflor!
Tack så mycket Ingmarie!

Idag ska vi äta våfflor igen, det är ju trots allt våffeldagen! Vi är bortbjudna till Lisa och Ambé (?) i växjö så då blir det till att smarra lite till!

Linda skrev precis i min gästbok att jag var med på nöjesnytt....detta måste jag kolla! Spännande!

Helgen består som vanligt av en massa festligheter!
På fredag ska Oskar på grabbkväll så då ska jag, emely och elliot ha myskväll!!! Ingen alkohol för jag ska köra på Oskar...men det tar jag nog igen på lördagen då vi ska upp på fest hos frida och madde som firar deras 25-årsdag!

Stora grattis till dem i efterskott och förskott!

Nej, huvudet fungerar inte, så jag lägger ner skrivandet för idag, ha det bra alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test