En rolig dag!!

Idag ska jag till Ullared med Emely och Mattias, det ska bli riktigt kul. Jag ska inhandla lite kläder som jag kan ha på jobbet, eftersom jag har gått upp så mycket i vikt så jag kan inte ha mina andra kläder....
Ska se om jag kan få tag på lite dukar också...

Läste en artikel igår igen... det var en flicka som hade skrivit ett brev till IKEA om att hon tyckte det var tråkigt där...att det inte fanns ngt att göra för äldre barn...
Hon fick faktiskt respons på sitt brev.....av Kamprad själv! Han svarade med ett handskrivit brev på hennes kritik och tackade så hemskt mycket att hon sa till o.s.v. Jag diggar den gubben helt enkelt!
Hade velat se Reinfeldt eller ngn annan högt uppsatt/känd person göra det!

I mitt inlägg om denna veckas resultat så bad jag om förslag på träning o.s,v, som jag kunde sätta in i mitt nya träningsschema.... tyvärr så var det bara en som svarade på inlägget, men hade faktiskt mycket bra information att komma med... Förslaget var att cykla till jobbet.... mån, ons och söndagar är ju redan räddade tack vare gympa och kickboxning.... De andra dagarna så kan jag ju faktiskt förena nytta med nöje.... Jag har 8 km till jobbet så det hade varit en rund på 1,6 mil. Faktiskt ganska lagom eftersom jag tränar ganska intensivt de andra dagarna.
Ett annat förslag som jag fick var att använda rollern och gummibandet samtidigt som jag kollar på tv.... Det är ju faktiskt inte heller en dum idé! Så jag väljer att sätta denna träning på torsdagar, och då ska jag även cykla till jobbet om vädret tillåter det...

För det är något som jag kan förvarna alla om: är det ngn form av nederbörd eller snö på marken så lär det inte hända att jag sätter mig på cykeln och cyklar till jobbet.! NO WAY! JAG HATAR ALL FORM AV NEDERBÖRD! De dagarna får jag försöka hitta på ngt annat, inte bara gummiband och roller utan ngt med kondition och fettförbränning också....

Men jag tackar så hemskt mycket för tipsen, Emely, de var mycket bra och jag ska använda mig av dem så gott jag kan!


 


Kommentarer
Postat av: emely

tack för en helt galen dag som vanligt :-) jag hade underbart kul...

2009-03-10 @ 20:28:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test