Har inte så mycket att säga...

...eller jo, det har jag visst det. Jag är en av de som alltid är full av åsikter, bara för mig att välja vilket jag vill diskutera...

Det snurrar alltid runt en massa konstiga tankar i mitt huvud, likaså små försök till filosofiska tankar!
Men nu ska jag inte skriva något om mina tankar utan bara dela med mig av ren fakta:

* Mina rådjur har inte visat sig på snart en månad
* Jag är den regerande mästaren i allt
* Om hälften av alla människor vore lika bra som jag så skulle en lågkonjunktur av denna grad aldrig råda
* Jag är ödmjuk innerst inne (hehe)
* Jag saknar min syster och Elliot
* Tigern i akvariumet börjar få ett lite insjunket huvud, han dör nog snart
* Jag tycker inte om när skinkorna somnar
* Det finns inget som är så roligt som att prestera något bra, då särskilt på jobbet, det gör mig lycklig
* Då måste jag ju göra något bra på jobbet för vet ni vad? Jag är lycklig
* På mindre än ett år har mitt liv gjort en totalomvändning och ingen är så glad för detta som jag!
* Man måste våga ta lite risker ibland, annars missar man mycket roligt! Men man missar även många smällar!
* Jag är glad för vartenda smäll jag fått i livet, det har gjort att jag kan bli överlycklig för en ekorre utanför
  balkongen, eller rådjur på baksidan... och då menar jag ÖVERLYCKLIG... man lär sig att uppskatta småsaker!!
* Jag skulle inte vilja byta ut mitt nuvarande liv eller mitt förflutna för allt i världen! Det är MITT liv och har format MIG till den JAG är! Det är jag glad för!


Det var som sagt inga tankar, bara ren fakta som jag mest skrev för att få tankarna bort från plugget en stund... Åter till skolan, till vardagen, som jag faktiskt älskar! Jobba 100% och plugga 50%, det passar mig bra!!! Då har man ett mål, att få tid över till att umgås med vänner och den bästaste av de bästaste: Oskar!!


Ha en fortsatt trevlig, underbar, skitskoj och helt otrolig kväll!!!


Kommentarer
Postat av: Sofi

Gu vad härligt att höra!

Jag är så glad för din skull!!

KRAM

2009-03-17 @ 21:48:44
Postat av: Sofi

Sv: Nog har jag lärt mig att se det små tingen i livet och vardagen. Det gör jag varje dag, och har gjort det i hela mitt liv. Det är nog därför inte ens min familj har förstått hur jag har mått egentligen.



Att man skriver när man har problem eller mår dåligt, är det för att man behöver ventilera och öppna sig, för att sedan gå vidare. Detta behövs inte göras på samma sätt när man väl mår bra och är lycklig.



Nackdelen med detta är att utåt sett märks bara det negativa i ens liv.

2009-03-17 @ 21:55:00
Postat av: Sofi

Del var det lite ditt inlägg, men även andra har påpekat, bland annat en av mina systrar.

Har själv känt att det har blivit mycket negativt sen jag startade bloggen, och kände att det var dags för en förklaring!

Men jag tror inte att du tror att jag är negativ^^

Ville bara klargöra för mina läsare.



Du får med blogga mer om din var dag, och ditt liv! Folk bloggar för dåligt nu för tiden;)

2009-03-19 @ 08:49:56
URL: http://ampernos.blogg.se/
Postat av: emely

Vi saknar dig med gumman! Men snart är det fredag, tjoho!



Hoppas ni hade en riktigt bra kväll du och Oskar och att filmen var bra. Märkligt att vi gjorde exakt samma sak på nästan samma tid utan att veta om det :-)

2009-03-23 @ 21:34:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test