Jag älskar djur och barn...

....och det finns ingenting som kan få mig så upprörd och arg som när folk beter sig illa mot just barn och djur...
Var åter inne på aftonbladet och råkade komma till ett videoklipp som var fruktansvärt...
Nu var det tack och lov censurerat, vet inte riktigt vad jag hade gjort annars för detta lilla som de visade fick mig att må riktigt dåligt och blev nästan gråtfärdig...

Människan är en fruktansvärt grym varelse...


...och det finns det mer än ett exempel på....sitter och kokar i soffan nu, måste lugna ner mig med lite god söndagsmat nu!



Mamma torktumlade sitt barn...
klicka på bilden för att läsa mer!


Ha nu en fortsatt trevlig kväll alla, för det ska jag! Ska njuta av söndagen för nästa vecka verkar bli lite stressig, men ska försöka hinna blogga lite ändå!

Kommentarer
Postat av: Sofi

Tack för kommentaren gumman...

Tyvärr är jag för blödig för att kolla på filmen..dock har jag läst lite på aftonbladet. Mmm. Människan är grym.

2009-03-15 @ 18:20:06
URL: http://ampernos.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ush vad hemskt!

2009-03-16 @ 13:58:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test