Jag ska sluta gå in på aftonbladet...

...blir ju bara arg...
Denna gången ska jag inte tjafsa om vad som stod, men det hade med djurplågeri igen...
Nej, nu bojkottar jag aftonbladet likaväl som nyheterna.... klarar inte av att se allt elände, jag fylls bara med hat!!!

Denna veckan blir stressig....ska ha lämnat in ett arbete på söndag, som jag inte ens har börjat på....och då har jag träning imorgon, fest fredag och lördag.... så jag har tisdag, torsdag på mig!! Skippa träningen då säger Oskar....NEJ säger jag! Vill inte se ut som en köttboll!

Men det ska nog gå bra, det brukar det göra bara jag väl sätter mig =) Vet att denna uppgiften innebär att analysera två engelska texter, 17 sidor vardera.....lustigt att man drar ut på det då!

Shit...klockan är 06,20 och håret har genomgått en elchock, ögonen igensvulla och andedräkten luktar göte....

Ha att gött!

Kommentarer
Postat av: josse

tydligen så är inte svenskan den bästa kl 6 på morgonen

2009-03-17 @ 08:19:02
URL: http://ekmannens.blogg.se/
Postat av: emely

nu är det länge sen jag var här igen!!! Tiden och jag är inte alltid de såtaste vännerna. Men nu är jag här!!!



Ja du vet vad jag säger om aftonbladet mm. :-) så jag lämnar det....



Klart du kommer hinna, det gör man i stort sett alltid, frågan är bara hur mycket vrak man är efteråt, hehe....



Så på söndag satsar jag på bakfylla och 100 % vrak, hoppas du hänger på....haha

2009-03-17 @ 19:59:55
Postat av: Josse

hänger alltid med på bakfylla, haha... visst kommer jag hinna, det är jag inte rädd för...frågan är bara om jag måste omprioritera...fast det tror jag inte... brukar fungera bara jag lägger i turbon

2009-03-17 @ 20:03:57
URL: http://ekmannens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test