Nya firrar!

Fått nya firrar till mitt akvarium! Tre relativt stora dammsugare med, bra det, får se om de överlever då!!
Det var malin som ringde och frågade om jag ville ha några, hon kunde inte ha kvar sitt längre...
Jag blev klart stormförtjust och tackade ja!
Oskar suckade lite men inget att sucka över....jag tackade ju nej till ett 500-liters akvarium.... ska vänta tills vi bor på något större place istället!

Trodde att jag skulle ha sjuk träningsvärk idag, träningen var tuff, tuff i onsdags... men det var faktiskt inte så farligt som jag trodde, skönt det! Men träningen var fruktansvärt bra/rolig... om man nu tycker att det är kul när det bränner i vartenda muskel i kroppen och man får bita ihop för att inte skrika rakt ut!
Underbar känsla efteråt!

Har beslutat om att sluta blogga om kampen, responsen är för låg så det är inte värt energin... kommer kanske på något annat tema att blogga om vid ett senare tillfälle....
Dock så innebär inte detta att kampen slutar, för det gör den definitivt inte, jag är långt ifrån mitt mål, men ska dit!

På måndag är jag ensam på jobbet, känns både spännande och läskigt.... Maria är en helgo tjej så det är trist att hon inte ska vara där....vem ska jag nu smaska ikapp med!
Lycka till på ditt nya jobb Maria!!

Johnny är här på besök, kul, han och Oskar sitter och tjötar i soffan så jag placerade mig en stund framför datorn istället,..
Imorgon bär det av till Klippan, då är det 25-års partaj hos Lina, fasen så kul vi ska ha det! Träffas alldeles för sällan...
Det blir till att ta tåget dit, så kör man inte olagligt på söndagen.... har nämligen en stark känsla av att vi inte är kapabla till att sitta bakom ratten då...

Inga bilder denna gång heller, ska försöka ta tag i det, men nu ska jag fundera på vad jag ska ha för kort på mitt skrivbord på jobbet =)
TREVLIG HELG PÅ ER ALLA!

Kommentarer
Postat av: Sofi

Tråkigt att du slutar blogga om det, men jag förstår!

Är kass på att ge respons på träning, för jag själv är okunnig om det.

Däremot föreslår jag att du ska lägga upp lite nyttiga recept! Smoothies, bröd, grytor och annat trevlig!

Jag behöver inspiration nu när jag snart ska få ett riktigt kök som man ska stöka i!



Hälsa Lina och gratta från mig!

2009-03-13 @ 21:46:42
URL: http://ampernos.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ja visst var träningen extremt jobbig/rolig, som tur var jag inte heller så öm i kroppen igår...

Ha det nu så jätteroligt ikväll, skål på dig!!!

2009-03-14 @ 09:25:40
Postat av: Anonym

Tjena snygging!!



Kommer sakna dig att smaska ikapp mé!!



Tack för de fina orden i bloggen, har varit kul o haft dig dig på jobbet i två veckor!! Tycker du är en tjej som är rolig o säger vad du tycker!! Bra, för precis sån är jag med. Hoppas vi kan ses någon gång o snacka lite skit :)



Ta det lugnt nu på lördag kväll!!



Hör av dig



kram

2009-03-14 @ 15:51:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test