snabb, kort, redovisning...

...av denna veckans resultat...

Jag har inte tid att skriva så mycket idag... jobb till 16, hemma runt 16.20, åka till träning 16.50...hemma runt 19.15-19.30 och då ska det duschas, ätas och umgås med oskar...

Därför kommer jag att lägga ut resultaten på tisdagar eller torsdagar hädanefter.... kommer även att lägga om träningsschemat lite, hur vet jag dock inte än, kom gärna med förslag!!!
För träning hemma har jag hopprep, styrkeband och en "roller" till förfogande om ni hade tänkt ge detaljerade förslag....
Men detta ska jag fundera mer på imorgon när Oskar är iväg på möte...




Denna veckas resultat:

Vikt: 75 kg (-1,3 kg)
Mage: 94 cm (-1cm)
Lår: 61 cm (0)
Midja: 80,5 cm (0,5)
Byst: 108 cm (0)
Rumpa: 106,5 cm (0,5)


Utvärdering: Träningen har inte fungerat alls bra den senaste veckan...
tränade på måndagen och onsdagen bara men har däremot minskat ännu ett snäpp på portionerna...
Måste försöka få in lite motion och träning på de andra dagarna, men har inte kommit in i rytmen ännu...
Ännu viktigare nu när jag har jobb igen och då ett jobb som är stillasittandes...




KOM IGEN NU!!!
Hjälp mig med träningsförslag!!!!
Ni ger förslag och jag utför.... låter som en sjysst deal!!!

Kommentarer
Postat av: emely

jag tänker först på det du skrev förra gången om magen. Jag tror det försvinner mest där eftersom det är där man har mest procentuellt med fett. Plus att jag läste i en Gi bok att i början blir man av med mycket vätska som varit bundet i kroppen och det lagrar man också mycket i buken, därför går man ner mycket på magen i början.



Angående träningen.de dagar du har kick boxning är ju klara. Sen de övriga dagarna skulle du kunna ta cykeln till jobbet och då har du fått in motion där också. Sen får du komplettera det med en dag med styrketräning hemma och det behöver ju inte vara en fast dag utan den dag som passar bäst för veckan. Kör rollern och gummibandet någon kväll när du ändå bara tittar på tv kanske?

2009-03-05 @ 09:30:24
Postat av: Josse

jag tackar så hemskt mycket för förslaget Emely...särskilt sugen blev jag på cyklingen....helt perfekt ju, förena nytta med nöje som sagt!!!



Dock så kan jag redan nu säga att ngn cykling lär det inte bli om vädret är för dåligt, alla som känner mig vet hur känslig jag är för nederbörd....hatar all form av nederbörd...



Men jag ska ha detta i åtanke när jag skriver mitt nya träningsschema...som ska läggas ut idag förresten

2009-03-07 @ 09:08:21
URL: http://ekmannens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test