Solen skiner..

... och det är verkligen något som jag njuter av! Särskilt idag, för idag är jag ledig!! Jag ska vara ute nästan hela dagen, räfsa undan lite löv och grenar som hamnat på tomten under vintern och sedan lägga ut en filt, hälla upp nybryggt kaffe och läsa en bok i solen!

Jag älskar solen, kan inte få för mycket av den!!! Man kan inte vara på dåligt humör när vädret är på topp som nu!
Visst, nu vid halv nio på morgonen så har inte pluggraderna kommit fram än, men det är bra, då kan jag röja undan lite här inne under tiden!

Veckan har varit bra och jag känner att jag börjar komma in ganska bra i mitt arbete... Har ju suttit själv nu i veckan och jag har faktiskt inte sprungit in till May och Stefan och bett om hjälp så mycket som jag trodde!
Men det börjar närma sig bokslut nu, så håll tummarna för mig då!
Har varit lång dagar både för mig och Oskar...vi har inte hunnit träffas så mycket tyvärr... och ikväll ska jag iväg igen, imorgon ska han iväg på dagen...
Men på söndag ska vi åka till Växjö, gå på bio och äta lite gott, bara han å jag! Ska bli skönt.... konstigt att man kan träffas så lite trots att man bor ihop.... Men det är bara denna veckan, för jag har legat efter lite i skolan och oskar har haft möten...
Ska skärpa mig med skolan.... plugga regelbundet så behöver det inte bli så mycket på en gång som det har varit denna veckan...
Jag ser fram emot nästa kurs som börjar på tisdag! Den handlar om bokföring och redovisning, det jag vill läsa! Inte som denna kurs som mest har handlat om marknadsföring.... Jag är inte lika intresserad av det så det ska bli kul att läsa annat nu!

I Lördags tog jag och Oskar tåget ner till klippan för att fira Lina som fyllt 25! De bjöd på mat och god dricka, senare på kvällen tog vi tåget in till Helsingborg för att ta några öl! En mycket lyckad kväll som gjorde att vi var lite sega på söndagen!

Nedan ser ni lite bilder från denna kväll!



Ja må hon leva ut i hundrade år!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test