trött...

....jisses vad trött jag är idag! Ändå så var inte gårdagen mer påfrestande än någon annan dag.....den var riktigt lugn faktiskt! Gjorde färdigt examinationsuppgiften till söndag, skönt det...
Mindre skönt när jag såg att nästa uppgift, som ska vara inlämnad nästa söndag, innehåller två stora artiklar....på engelska....fy faaaaeeen....
Men okej, bättre engelska än tyska i varje fall =)

Idag ska jag träna lite kickboxning, ska bli kul som fasen! Men ska nog ta med mig kläderna till jobbet för i måndags blev det stressigt som fasen.... Så jag tar med mig kläderna så om jag kommer iväg sent så kan jag byta om där ute istället!

I helgen blir det till att åka ner till Lina!! Hon har fyllt 25 så det ska minsann firas! HURRA för henne!!!! Annars har jag inget inplanerat på schemat och det känns jäkligt skönt det med!

Vår dammsugare har dött....den var ju ny.... det är hård åtgång på dammsugare i vårt akvarium...4 st på ett halvår!
Ska åka upp till en akvariebutik och rådfråga vad det kan vara...
Våra två gurami dog med och även den ena "silverhajen" som inte är ngn silverhaj utan antingen en Flying fox eller siamesisk algätare.... jag tror personligen på det sistnämnda för de har inte visat någon som helst tendens till att vara aggressiva!
Men angående fiskdöden....ska rådfråga de som kan.... fel pH kanske? fast det tror jag faktiskt inte, vi får se...
Jisses, allt jag skriver blir till en enda stor röra...

ska sluta nu, dricka lite mer java och sen göra sig iordning för jobbet...även om jag trivs med att sitta i morgonrocken =)

Ha att gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test