Energi...

...känner för första gången på otroligt länge att jag kanske, kanske, kanske kan få fram lite energi idag...

Har påbörjat måla våra stolar i sovrummet... de skulle få en hääärlig röd färg som passar utmärkt till det övriga svart och vita vi har i rummet...
Så jag slipade...och slipade...och målade grundfärg..
Igår målade jag första lagret av det röda...
Det var då jag såg det.... den underbart fina röda färgen hade en nyans av fisröd/rosaröd...
GAAAAAAH!
Det visade inte färgproverna på Nybe!!!
Nåja, jag får hoppas att det blir bättre när andra lagret kommer på... så nu väntar jag på att de sista tio minutrarna av jobbedagen ska gå så jag kan undersöka närmare vad gällande denna helt plötsligt läskiga röda färgen...

Men jag måste allt ta kort på denna läskiga färg som är på stolarna nu... om den inte försvinner, vad gör jag då?
Hmm....DILEMMA!

I övrigt funderar jag på att släktforska, men det verkar sjukt jobbigt =)

Kommentarer
Postat av: emely

hur gick det? bidde det rött eller fin rosa ;-)

2009-10-01 @ 17:58:28
Postat av: emely

släktforska hade varit något du, då hade vi kanske fått svar på varför vi blev som vi blev;-) eller kanske man inte vill veta det, haha



2009-10-01 @ 18:02:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test