När två blir tre...

...vilken känsla, vilken lycka!

Idag fyller min älskling år minsann!!! För att visa min uppskattning så fick han kaffe på sängen och ett paket inslaget i allra dyraste "Bilarpapper"!!!

Sen fick han äran att bjuda mig på middag i växjö....och bäst av allt.... köpa mig en katt!!!
Ja ni hörde det! Jag är numera kattägare igen!
Till en alldeles underbart söt och kaxig liten tjej! (Är det en Prippz 2 mån tro?)

Men vad ska denna underbara däka ha för namn? Inget mesigt, inte för gulligt, lite häftigt, fräckt, med S eller Z i och klashigt!

Kom med förslag gott folk!!!!

Zilly??? Får man döpa sin katt till det förresten? Men vad fan, har man haft en som hette Devil så varför inte???


Här är hon i varje fall, tjejen som vann mitt hjärta och snart även Oskars:



75% Norsk Skogskatt, resten bondkatt! Men vad är namnet???

Kommentarer
Postat av: Lonnan

men awwwwww så söt... zilly var ju jätte sött namn!! grattis till tillökningen;-)

2009-10-11 @ 20:49:51
Postat av: Anonym

Lyckan är total kära syster! Grattis till tillskottet.



Det är helt klart en Zelda!

2009-10-11 @ 21:06:26
Postat av: Marcus

Hehe. Vilken tuffing! Ser ut som hon har en blåtira.

2009-10-11 @ 21:18:50
Postat av: Elin

Liiite besviken på att trean är en katt... (FB) Men Guuuuud så söt :)

Zilly funkar jättebra! Vet två pudlar som hette Bacillen och Spöket och det funkade jättebra, så Zilly är klart godkänt ;)

2009-10-11 @ 22:22:40
Postat av: Lotta

Fan vad du luras din lilla rackare ;)

2009-10-11 @ 22:47:28
Postat av: Katrin

Jag som alla andra trodde de va en bebis på G. =) Grattis till kissen, Jag har själv haft samma ras, skogskatt + bondkatt, de e de absolut finaste katterna. =)



Ha de toppen!

2009-10-12 @ 10:55:11
URL: http://mollieleia.blogg.se/
Postat av: Lina

Grattis!! Va kul för er. :) Händerna fulla nu då!-Bra.



Puss

2009-10-12 @ 12:51:56
Postat av: Lina

Glömde säga att Zilly blir kanon!

2009-10-12 @ 12:53:21
Postat av: Sandra

Josse du ska bara veta vad vi spekulerade igår jag & Jimmy, haha...

Men vad skoj att du har fått en liten kisse misse, är du väl värd. Tror nog att den lilla söta katten kommer att fjäska sig in i Oskars hjärta :) !!

2009-10-12 @ 22:26:30
Postat av: Josse

Ingen hade så kul som jag när jag skrev detta på bloggen! Kul å se reaktionerna...

Namnet är inte riktigt bestämt ännu, velar lite mellan olika namn, får se vad det blir!

2009-10-13 @ 05:52:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test