12 rätt - älskade morgonkaffe och Söndag...

....Jag älskar den här stunden på dagen... Sitta framför datorn och sörpla i mig nybryggt kaffe.
Glömma allt som man borde göra och bara njuta, ta det lugnt och bara vara!

Vi fick 12 rätt på stryktipset igår, det var Lettland som satte dit oss, vem kunde ana att de skulle vinna???
Vet inte hur mycket vi vann, brukar vara runt 700 kr på 12 rätt, beroende på spelen och antal vinnande på 13 rätt...
Sitter därför och kollar svenskaspels hemsida hela tiden men de visar ju bara förra veckans rad....gud så trött jag blir! Vill ju veta vår vinst!

Gårdagen var en skön kväll... Frank och Malin kom hit. Så vi åt tacos, för att sedan flytta oss vidare till soffan där Sverige skulle möta Ungern...  Killarna var lite disträa under hela matchen, men jag och Malin hade i varje fall full koll, haha!
Javisst, Sverige vann och tur var de då de var en av raderna på vårt tips...
Men de vann definitivt inte överlägset och jag var faktiskt lite besviken över dem... trodde de skulle kunna ta Ungerna lite lättare. Men Ungern spelade bra och Sverige dåligt helt enkelt..
Sverige satte 1-2 målet i 93:e minuten... samtidigt som Zlatan fick iväg bollen så blåstes det av...matchen var slut.. jisses...Björkholmsvägen 20 A:s tak lyfte av skriken, vildsvinen och rådjuren spetsade öronen och morötterna skördade sig själva... vilken stämning..

Jag höll mig till en flaska vin så jag vaknade klart tidigt som vanligt idag, fullt pigg med nya krafter!
Fast jag har ont som fasen i händerna, så tack och lov för bärbar dator där tangenterna är lite enklare att trycka ner =)
Nej, nu måste jag åter in på Svenskaspels sida och se om de kommit ut med resultatet...

HA ATT GÖTT ALLA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test