Folkrace på Ripabanan

...
Efter en trevlig kräftskiva på lördagen så vaknade Elliot och ville gå på folkrace..

Det var bestämt sedan innan att jag skulle kolla honom lite under söndagen medan Emely och Mattias var på IKEA och handlade lite.

Oskar kollade upp om det var någon folkrace i närheten, och det var de! På Ripabanan.
Snabbt som attans kokade vi lite kaffe, satte in Elliots stol i Hondan, fixade fram regnkläder till mosters gulligull...
Sen bar det iväg till Skåne...
I Skåne blåste det och var ruggigt kallt... som vanligt när jag är på Ripabanan. Jag har hittills inte varit där en enda gång då det har varit fint väder =)

Men vi satt där en timme, sedan frös vi alla tre så då blev vi tvugna att åka in till Kristianstad och gå på MAX... Det var nödvändigt!

I varje fall... här är vi på folkracen:



Moster och Elliot vid Ripabanan och håller i oss för att inte blåsa iväg!






Min älskling!

Kommentarer
Postat av: Sofi

Vilken fin bild på dig och Elliot!

2009-09-13 @ 18:42:04
URL: http://ampernos.blogg.se/
Postat av: Fian

Tjosan på dig! Va roligt att du lämnade en kommentar i min blogg :)

Jaa du, sovande barn är nästan de bästa :P Det går ganska bra att styra, fast jag har dock inte råkat ut för kolik med våra ungar, tack alla högre makter. Det är ganska bra med mig, jag kämpar med den eviga vikten, but what else is new liksom :P

Hur är det med dig själv?

2009-09-14 @ 19:19:07
URL: http://justgirl.blogg.se/
Postat av: emely

det var inte lika blåsigt på ikea ;-)

2009-09-17 @ 07:49:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test