Hur sugen blir man...

..på att plugga i denna underbara studentlitteratur efter att ha sett den...
Varför göra dessa böcker så, utseendemässigt, tråkiga att man inte alls vill öppna dem..

Denna vecka har skolan börjat för mig igen, jag har självklart inte börjat läsa ännu, men här får jag faktiskt försvara mig med att jag inte fick böckerna förrän igår =) (Sen kanske man kunde beställt hem dem tidigare)

Böckerna var inte farligt dyra denna gång, kostade bara 500 kr tillsammans, men för 250 kr/st så kan de väl ändå ha riktiga, inbundna böcker? Jag hatar dessa pocket böcker....

Sen är de grööööna.... det är inget fel på grönt, men boken ser mycket tråkigare ut när den är enfärgad...
Sen har layouten inne i boken lite "billighetsvarning"  över sig... för varför lägga ner tid på layouten så att texten blir mer lättläst och överkomlig? Jag menar "boken är ju billig och kosta BARA 250 kr!!", då kan ju inte layouten vara särskilt bra gjord, det är ju billighetslektyr för fasen!
ÄH! Kyss mig i....någonstans! Dumheter detta...

Hujedamej! Gruvar mig tydligen, men måste ju läsa igenom det... Fast efter att ha läst kursplanen över kursen så verkar det som om jag skulle kunna finna denna kurs någorlunda intressant...
"Kalkylering och internredovisning"

Vi får se!





Ska bli mycket spännande att tvinga sig igenom denna inspirerande text..
Hoppas nu på att innehållet är mer intressant än utseendet...



Okej då, inte helt enfärgad....men hur rolig ser den ut att vara då??


Kommentarer
Postat av: Sofi

Usch............!

Helt plötsligt blir jag glad över mina böcker (som inte har kommit än för att jag beställde dem efter att skolan börjaden..^^)

Men så har jag ju inget som helst intresse för kalkyler och dylikt heller!

Lycka till! :D

2009-09-05 @ 10:02:35
URL: http://ampernos.blogg.se/
Postat av: Lina

Ja, men d blir nog hur bra som helst! Roligare än marknadsföringen iaf.. =)

2009-09-10 @ 11:48:14
Postat av: Josse

Lina:

Marknadsföring är sjuuuukt tråkigt enligt mig...

2009-09-10 @ 14:54:19
URL: http://ekmannens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test