Intresse...

...jag måste skaffa mig ett intresse, en hobby.... för jag håller på att bli GAAAALEN!

Dagarna går åt till att jobba, plugga, städa, tvätta och det värsta av allt; träna...

Vad är jag intresserad av???
Det har jag nog frågat mig själv i 25 år nu... dags att hitta det snart tycker jag...

Jag är INTE intresserad av:

* träning
* idrott
* det mesta

Vill ha något aktivt, som får igång kropp och själ...UTAN ATT SVETTAS!!!
Något som får mig att rensa tankarna...
Något som är KUL och inte NÖDVÄNDIGT...

Vera är tråkig...Josse är roligare... Man kanske skulle upprätta en personlighet som är en blandning? Typ...Sussesin...MEN HUR???

Nej.... jag har ingen ångest på något vis =)
Nej.... jag känner inte för att gå ut och göra ett ronjarövardotterskrik, fast höstskrik istället för vårskrik...
Nej.... jag tycker inte att det är SKITTRÅKIGT att vara duktig...

TACK för mig!

Kommentarer
Postat av: Sofi

Du har ju alltid varit skitduktig på att rita, måla och skriva. Prova jobba upp det igen?

Funkar skitbra för mig att rensa tankar och sånt med.

Kanske gör det för dig med?

Man blir inte svettig av det heller;)

2009-09-29 @ 22:02:26
URL: http://ampernos.blogg.se/
Postat av: Anonym

tycker nog att du har hittat en fin blandning bara det att du har sån j*kla prestationskrav på dig själv.



släpp det, vi älskar den josse vi har nu...det är henne jag känt i 25 år och vill inte ha någon annan!



men förstår känslan, problemet är att vara nöjd själv och inte att andra ska vara det...



PUSS

2009-10-01 @ 18:01:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test