J*vla tisdag...

Jag har ont... så är det med det...
Har en riktig *tycksyndomjosse* kväll just nu!

Men jag har gjort det bästa av situationen i varje fall...

Duschat, smörjt in mig, tänt ljus (fast det är mer förberedelse inför Oskars hemkomst) och satt igång OC...
OC är definitivt min favoritserie! Utan tvekan!
Älskar konceptet "fattigpojken som försöker komma in i rikemanssamhället"

Så nu sitter/ligger jag här i soffan och tittar på denna underbara serie!



Gjorde så gott jag kunde för att inte blixten skulle synas alltför väl...
OC - i bilden Seth & Ryan




Jag i den olyckligaste minen jag kan uppbringa!
TYCK SYND OM MIG!


Nej, nu ropar OC efter mig, ska kolla på det nu så går det snabbare tills mitt allt kommer hem!


Kommentarer
Postat av: emely

stackas moster. ja ska kjama dig på löda. Äta lödasgodis då!



Puss å kjam. hej!

2009-09-10 @ 20:49:51
Postat av: emely

mitt namn ska då alltid ploppa upp överallt. det är elliot som skrev å inte jag som behöver stavningslektion



natt natt

2009-09-10 @ 20:50:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test