Partylite i höstens mörker...

...ja jag vet att Partylites ljus och ljusstakar är dyra...
Men det är ju som med tupperware, man får vad man betalar för!

Jag älskar Partylite och deras produkter och nu när hösten börjar komma så tycker jag att det börjar bli dags för ännu ett party!

Sen om partyt blir hemma hos mig eller hos någon av mina vänner återstår att se, jag vet att min kära vän Åsa har pratat om det, så vi får se!!

Ska man kanske bli konsult? Sälja ljusen själv? Hur bred är min krets för dessa produkter nu i början? Hur många skulle vilja vara värdinnor? Klarar jag av att stå där framme och blarra? Har jag tid?
Oj vad många frågor som dök upp i mitt huvud nu!!!
Lite småsugen är jag, men jag vet också att jag har en viss tendens att glömma bort hur många timmar det finns på ett dygn...
Men jag ska helt klart fundera över det!!!

Vad tycker ni mina kära läsare?
Har ni testat Partylite någon gång? Eller skulle ni vilja? Tror ni jag hade klarat av att vara konsult?

Hur som helst, jag har börjat se det mysiga med höst och vinter nu i varje fall... ljuuuuuus.... jag ÄLSKAR ljus!!!!

*drömmer mig bort till en regnig höstdag, film, snacks och tända ljuuuuuus*

Ja ni ser ju vilken skillnad det är på mig numera... så tidigt som för ett halvår sedan har jag skrikit rakt ut vad gällande höst och vinter...

psst... tycker fortfarande inte om att vara ute när det är någon form av nederbörd som faller från himlen!


Kommentarer
Postat av: Lina

Aldrig varit på sånt kalas.. Dåligt m pengar när man pluggar, så lite svårt att stötta dig nu..

2009-09-10 @ 11:45:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test