Tisdagkväll, kantarellmacka, te, tända ljus...

...det är vad som väntar min man när han kommer hem!
Han är iväg på ett av sina eviga möten! Denna gången med rallyt som de ska ha...snart...nån gång =)

Under tiden så sitter jag här hemma, nytränad, nyduschad och sittandes i soffan med ännu ett avsnitt av OC..

Nu börjar det kännas att hösten är på gång... mörkret kryper in under skinnet på mig... men jag hoppas att jag klarar denna höst och vinter lika bra som förra året. Men jag är rädd... scaaaared...
Hårda tider väntar och det kommer krävas hård disciplin, mycket kraft och förmodligen en del tårar... men det SKA GÅ!

Imorgon ska jag till farbror doktorn...kolla varför jag är yr och illamående hela tiden... har haft detta i över en månad nu och igår när jag höll på att trilla av orbitreken så fick min man nog... då krävde han att jag skulle boka tid hos idiotdoktorn... hoppas på en bättre denna gången, har aldrig tur vad gällande läkare...
*minns*
"Röntgen är också ett ingrepp och vi försöker göra besparingar vad gällande detta på unga flickor"
*grrrr*
JA DET ÄR JU DÄRFÖR JAG HAR ETT HÅL RAKT IN I SMALBENET DIN FÖRBANNADES IDIOT!

Hoppas som sagt på en bra läkare imorgon, annars får jag väl ett typiskt "josseutbrott" igen...
Dessa utbrott som tydligen bara jag får!
Eller?
Brukar ni få utbrott mot läkare, poliser, lärare, chefer osv?
BERÄTTA gärna så jag slipper känna mig ensam!!! För jag får utbrott med jämna mellanrum...

Om jag stöter på en idiotläkare imorgon så hoppas jag på att det är Vera som sitter där.. Får bjuda in Vera hela dagen imorgon... för direkt efter jobbet så åker Oskar till Väckelsång för att hjälpa en kompis inför hans tävling i rallycross i helgen... så då behöver jag plugga! JAG MÅSTE PLUGGA! JAG VILL INTE PLUGGA!

Ni hör ju... mycket ångest i min kropp just nu...känns som om den håller på att ta över... usch!

Nu ska jag förbereda inför Oskars och min myskväll framför tv:n.... eller går han med på Yatzy kanske?
Vi får se helt enkelt...

Kommentarer
Postat av: Sofi

KÄMPA!

Med allt!



Jag får sällan utbrott. Men kan bli irriterad i efterhand för att jag inte fattade vad dr sa. Och då blir min man lite irriterad på mig för att jag inte har lyssnat/kommit ihåg vad dr sa. Och så ska jag ta tag i det nästa gång och fråga dom frågor som jag skulle ställt förra gången och så blir det samma visa igen. Har svårt att stå på mig och är mest söt och trevlig när jag är på läkarbesök fast jag inombords är uppgiven och förstörd. Men nu har jag hamnat på fötter igen. Skönt!

2009-09-15 @ 21:10:36
URL: http://ampernos.blogg.se/
Postat av: Fian

Jag får alltid utbrott, men än så länge ser jag till att hålla dem inombords tills jag är hemma. Då får jag utbrott på personalen på Aimées dagis, gamla läkaren på VC, de flesta på F-kassan och den lokala icabutiken. Köpte physalis idag, hela burken var möglig, tack för den! :P

Och jodå, hon heter Bums :) Bums Ella Almida t.o.m :D

2009-09-16 @ 19:42:02
URL: http://justgirl.blogg.se/
Postat av: sara

Jag ska till arb förmedlingen i veckan o laddar för ett sara utbrott! Det är bra med utbrott, sålänge folk hör vad man säjer ;)

2009-09-19 @ 22:29:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test