-4 cm och -2 kg!

YES! Lång väg kvar, men ändå en bit på väg!
Dock förkyld som attans nu och av mina drömmar att döma så även feber! Varit hemma från jobbet idag, trist som fasen, men detta innebär att jag ÄNTLIGEN har påbörjat vårt semesteralbum!
Det är ungefär på den nivå jag ligger just nu... och sitta framför datorn, dock bara kortare stunder... och kolla på film, film, film...
Så jäkla tråkigt att vara hemma, men känner att jobbet inte gjort sig förtjänta av att jag ska gå dit och må skit, motivationen sådär just nu =)
Har börjat vara halva dagarna ute på kvalité nu (tis-fred), en arbetsuppgift jag inte varit glad över men fy faaasen vad skönt att sitta där ute halva dagarna! Svalt och skönt (ventilationen hos mig och Majsan är sådär) men framförallt: tyst och alldeles uuuunderbart!

På lördag ska vi till Bakken med jobbet och jag tar då med mig Tor, Elliot, Emely och Mattias! Tor fyller år imorgon så detta blir hans födelsedagspresent från oss =) Mekanresor brukar vara roliga så jag ser fram emot detta!

Semestern slut sedan några veckor, men de tre veckor man hade var underbara, med stor betoning på vecka 28, då jag var på Öland med Oskar, Jimmy och Sandra! Underbara människor vilket resulterade i en underbar vecka med underbart väder!
Lätt att vi ska dit igen nästa år! Får nog bli en tradition!! Hyrde ett annex som var helt suveränt!

Nu ska resten av kvällen bestå av tv, vatten och slapp... som resten av dagen helt enkelt =(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test