Affärsidé

...Jag är inne på att skaffa en webbutik... Har ju lite problem med att bli bunden till ett och samma ställe precis hela tiden samtidigt som jag älskar att jobba! Därför tror jag en webbutik hade varit suverän...

Har lite idéer om vad jag ska sälja, men har inte finslipat på idén ännu.
Har ni några tips? Vilka webbutiker brukar ni oftast besöka och handla ifrån? Vart får ni reda på att de finns?
Talk to me!

Är själv lite inne på antingen inredningsdetaljer eller djurtillbehör... men jag vill höra vad NI är intresserade av!

Kommentarer
Postat av: Sofi

Jag är inte säker på att det löna sig med bara djurtillbehör. Fast det är klart! Gör du jobbet bra så går det kanske??



Men att slå ihop kul inredning tillsammans med djurtillbehör hade varit kul tycker jag!

Djuren är ju ändå en del av familjen i hemmet. Ikea har ju gjort det lite grann men deras djurutbud är faktiskt rätt fattigt.



Förstår du hur jag menar? Känns som om jag sluddrar här i förkylningen.. :S

2010-08-25 @ 21:20:32
Postat av: Lina

Jag gillar Sofis ide!:) Inredningsgrejer m ett stort utbud av djurartiklar. Där hade jag handlat!:)

2010-08-26 @ 12:52:06
Postat av: emely

jag måste klura lite på detta....är ju så svårt att marknadsföra sig på internet och bli stor...men jag ska ta mig en funderare, expert på området som man är...hahaha...



kan du inte fråga sånt jag kan istället :-)

2010-08-27 @ 20:04:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test