Piggare

Idag är jag mycket piggare, fast jag var hemma idag också ändå (faktiskt Lonnie), för att vila upp mig en dag.
Rastlösheten har varit enorm så jag gav mig på dammsugning och torka golv... en enorm prestation då jag tydligen inte var så pigg som jag trodde. Men nu är det gjort i varje fall!

Solen tittar fram och jag sitter med en kopp kaffe som faktiskt inte smakar var!
Härlig känsla!

Har funderat lite till på min webbutik och Sofis förslag om en kombinerad inrednings- och djurtillbehörs sida skulle kanske funka... fast om jag skulle sälja djurtillbehör hade jag varit kräsen över materialet de är gjorda av.
Inte alltför sugen på att sälja leksaker till andras husdjur som har medfört död eller lidande av andra djur, vilket gör att utbudet helt plötsligt är mindre och dyrare.
Fast säljer hellre mindre av riktiga saker än mycket av skit!
Nåväl...jag slipar vidare på min idé... men en idé har jag i varje fall även om det är mycket som ska kollas upp innan.

Snart kommer min älskade sambo hem och jag tänkte se om jag kan lura honom till att spela yatzy ikväll...
Han tycker inte om att spela spel, något som klingar dåligt då jag älskar det! Yazty, kort, frågesport... ja det mesta faktiskt!
Men först... en välbehövlig dusch! Vilket fick mina tankar till att möjligen ha en "I love me" kväll om sambon inte känner för yatzy... Behöver något som gör mig ännu lite piggare, så jag är fit for fight på jobbet imorgon!

So long good friends!

Kommentarer
Postat av: lonnan

trodde aldrig du skulle hålla dej hemma en dag till.. Tobbe berättade att du gjort som jag sagt... 'duktig flicka!' men erkänn att du blev rädd att jag skulle ge dej smäll på fingrarna om du gick till jobbet så de va därför du stannade hemma!!!! hoppas du mår bra nu!!

2010-08-27 @ 18:35:08
Postat av: emely

I love me är bra! ännu bättre fungerar det om man är själv hemma. men yatzy är bättre :-)

2010-08-27 @ 20:05:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test