2:a advent...

Ja idag är det den andra advent och vi har inte ens tänt första ljuset, haha...ligger lite efter i vår tidsplanering vad gällande privatlivet. Men på Sjöbo verkar vi hålla tiden!
Ska ner dit idag och göra iordning toalettfönstret och måla sista dörrkarmen.
Golv och tak är helt färdigt i matsal nu. Nästa blir golv i sovrum. Sen är det tak och golv i hall samt tak på toalett.
Därefter är det tapetsering i alla rum som gäller, listning, smygning, köksluckor, köksbänkar....sen är det FÄRDIGT!

Känner mig på otroligt gott humör idag, känner att saker och ting liksom flyter på i livet! Älskar såna dagar, dessa bra dagar då man älskar det faktum att man får uppleva allt roligt!

Var och handlade julklappar till alla barnen igår, skönt att ha det färdigt i varje fall! Bara några vuxna kvar nu bara så vi ligger i fas även där!

Ska försöka boka in en dag efter jobbet denna veckan som vi kan åka upp till Frida och Pontus för att titta in deras underverk; Caspian! Har sett en del bilder och han verkar vara oootroligt söt, men så har han ju en fin mamma med =)  Köpte present till lille gossen igår också =)

Ska kolla efter Lonnies gossar en liten runda idag för hon ska till Ullared och hennes gubbe ska träna. Så då lär det bli livat, de är energiska hennes barn... precis som barn ska vara!

Nåväl, ska lägga mig och titta lite på tv nu...känner inte för att göra något just nu så varför inte passa på att slappa? Gubben ligger ändå och sover i rummet bredvid, den sovtutan =)

Kommentarer
Postat av: emely

Skönt att höra! Lite skillnad mot ett par inlägg sedan då du inte låg i fas med något.



Jag sitter å läser om längdskidor, vill så gärna ha ett par så jag kan åka lite medan det är snö. Så jag ska nog också skriva en lista till tomten, men så snäll har jag nog inte varit :-D

2010-12-05 @ 20:06:55
Postat av: emely

Näh! För idag är det tredje advent...

2010-12-12 @ 21:40:04
Postat av: Pandora

Jag sitter å läser om längdskidor, vill så gärna ha ett par så jag kan åka lite medan det är snö. Så jag ska nog också skriva en lista till tomten, men så snäll har jag nog inte varit :-D

Postat av: malin

försöker kommentera igen, sist blev det bara felmeddelande.. men när du nu inte har fejjan längre så vore det trevligt med lite tätare uppdateringar för såna som jag som mellan sov-, kräk-, bajsbytar- å matstunder inte alltid har tid att ringa å kolla läget =).



om du inte har ngt för dig på söndag får du gärna komma upp på en kopp kaffe! du vet, söndag som den FJÄRDE advent ;)

2010-12-16 @ 08:43:04
Postat av: Garpe

Andra advent? Du uppdaterar bloggen lika ofta som jag tvättar mig.

2010-12-23 @ 17:24:39
URL: http://tipszonen.se
Postat av: en som har koll på läget

...tror lilla hon har fastnat i tiden.....men vi andra har nyår snart...:-)...jiiihaaa

2010-12-28 @ 13:06:22
Postat av: emely

du brukar ju ha så brått till våren? Och nu helt plötsligt vill du vara kvar i advent? Skärp dig, du såg ju när tomten kom!



2010-12-28 @ 19:02:07
Postat av: lonnan

skärp dej!! jag krävee uppdatering... jagköper att du la ner face book (förutom att du facerapear mej jämt) men köper inte att bloggen läggs ner.. detta e ju min morgontidning!!! tråkigt att läsa om 2a advent om och om igen... skärp dej!! annars blir d smäll på fingrarna!!!!!!!

2010-12-28 @ 22:15:54
Postat av: malin

nu tycker jag minsann grevinnan får skärpa sig å uppdatera!

2011-01-08 @ 20:29:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test