Update!


Time for an update!

Mycket har hänt och jag har nedanför detta inlägg berättat lite om Göteborg och Stockholm. Men vi har ju haft en helg till, vit för min del (!), där mycket har hänt i huset!
Alla köksskåp är uppe, kvar är luckor, bänkskivor och vitvaror.
Altandörren är också på plats.
Många karlar var i huset och slet som djur, jag och Sandra försökte tappert hjälpa till med köket, men blev inte riktigt insläppta i arbetet, så vi tröttnade och stack hem till mig för att spendera ett par timmar i soffan med prison break... inte helt fel det heller!

Idag har jag varit nere och hängt upp lite stjärnor samt satt upp en adventsstake på ovanvåningen, så det inte ser alltför dystert ut nu när vi går mot jul (eller rullar på hjul?). Alla fönster är dock inte belysta då resurserna inte räckte till och jag vill vänta tills nästa år när vi är helt färdiga innan jag inhandlar sådana saker!



Altandörren äntligen uppe! Bara att spackla lite till, sen tapetsera!



Arbetar för fullt med skåpen!







Nu är även överskåpen uppe, men har ingen bild på detta än...


Kommentarer
Postat av: emely

Nice!



Du å Sandra får ta tag i spackelspaden och sen grabba tag i tapetrullen och sätta igång när ingen ser :-) vad var det robinson Birgitta sa? "Kvinnor kan" (eller vad hon heter :-)



Ingen pulkaåkning för dig i helgen då? :-) Jag och Elliot har blåmärken efter våra äventyr i backen idag.

2010-12-01 @ 20:26:31
Postat av: Lotta

Ska bli spännande att se hur det ser ut sen.. Kämpa på flickor, ni är duktiga ;)

2010-12-01 @ 21:31:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test