Äntligen!

Nu har jag bestämt mig!
Fan vad skönt det känns!!!

Finns dock ingen bild på denna frisyr utan det blir en egen Jossekreation, byggd på gamla bilder av mig, samt andras frisyrer..

Ska bli spännande, hoppas bara att Maja blir lika glad denna gången som förra när jag bestämde mig för att "spåra ur"

Efter denna frisyren ska jag spara till jättelångt hår...påminn mig om detta ifall jag skulle stå och vela en gång till =)

Måste bara prova en kort frisyr eeeen gåååång tiiillll! Så jag slipper gå och undra hur det hade sett ut...
Det hade ju varit förargligt om det var ngt man inte visste, när man kunde ha vetat =)

För övrigt vill jag tacka min pappa för hans raka besked när han kommenterade gamla bilder på mig.

"Du passar inte i långt" (skrivet av Garpe - min far)
Raka spår, som alltid vad gällande fader min, men den kommentaren hjälpte mig otroligt mycket i mitt beslut!
Inte för att jag brukar lyssna på pappa (sorry, hehe) men denna gång ska jag göra det, så får vi se om jag kommer att göra det fler gånger!
Dock tycker jag visst att jag passar i långt, men som jag och Emely pratade om i telefon igår;
Josse har nog kort hår, Vera har långt... och mitt psyke samt min personlighet har kommit fram till att jag ska släppa Vera ett tag och bara - vara - Josse =)

Nej, nu måste jag ut i förrådet och kolla vad jag och min underbara sambo ska äta ikväll, efter att han slitit häcken av sig för morgondagen! För då är det party i Ryd och då ska jag stå i baren!

Nej, nu är jag rastlös, nu när jag ÄNTLIGEN HAR BESTÄMT MIG! Nu kan jag slappna av och koncentrera mig på min vardag igen!

På återseende...

Psst... Bild läggs upp ikväll på min nya friss... håll tummarna

Kommentarer
Postat av: Sofi

Jag väntar med spänning!!

2010-02-19 @ 13:52:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test