Ber så hemskt mycket om ursäkt...

...för fördröjningen av bilderna på min frissa.

Men det gick stup i ett efter frissan igår, skjutsade Jonna till hennes kille, vi handlade och sen gjorde jag och Sandra älgstek tills våra gubbar kom hem från Ryd.

Hade alltså inte någon tid över till att lägga ut bilder, då det känns lite väl osocialt att börja blogga när man har gäster.

Men nu har jag i varje fall tagit bilder på frisyren, får se om ni anar hur det ser ut.
Märkligt vilken skillnad det kan vara på verklighet och bild =)
Nöjd är jag i varje fall, blev precis som jag hade tänkt mig!
Färgen är mörkbrun och under luggen har jag ljusa slingor som kommer fram ibland. Även vid den sida där jag har kortare hår har jag slingat det lite!

Nåväl, här kommer bilderna:



Längre på ena sidan och kortare på andra, dock längre än Linda Bengtzing



Har behållt ganska mycket av längden på denna sida, utan mestadels underhåret som fått stryka med =)



Antar att ni är nyfikna på denna sidan med?
Som sagt, här är det kort, men inte som Lindas. Har det lite längre precis vid ansiktet för att kunna rama in det, inspirerat från det andra kortet på mig med väldigt kort hår.

Nå? Vad tycks? Försök att inte hänga upp er på mitt morgontrötta utseende, haha!


Kommentarer
Postat av: Sofi

SNYGGT!

Jag blir med sugen på att klippa mig kort!

Men neeeej! Nu ska jag spara ut!! :D

Fast åh, det är ju både snyggt och skönt att vara korthårig.. Men..



Jag vet när jag ser bilder på mitt långa hår att jag saknar det.

2010-02-20 @ 10:41:58
Postat av: emely

Det blev riktigt snyggt! lite likt den första bilden men lite längre så det blev ju lite likt den i Bulgarien.



I LIKE!!!!!

2010-02-20 @ 12:32:01
Postat av: Lina

Assnyggt jö!!! Blev oxå lite sugen på att bli korthårig nu..:)

Tycker verkligen att du ska vara jättenöjd. Du passar kanon i kort!:)



Hoppas att d blir en lyckad kväll ikväll!

Puss

2010-02-20 @ 14:45:13
Postat av: Josse

Hehe, Emely, den är inte ALLS lik den i Bulgarien =)

2010-02-20 @ 14:48:15
URL: http://ekmannens.blogg.se/
Postat av: emely

inte från den ena sidan nej....tycker du alltid ska ha två sidor på din frisyr...passar till dina två personligheter, den gode och den onde :-D

2010-02-22 @ 17:35:35
Postat av: lonnan

du e sketasnygg!!!! coll frilla som klär en cooling.. ;-)

2010-02-22 @ 21:01:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test