Gaaaaaaah!!

Jag har fortfarande inte bestämt mig angående frisyren som ska klippas imorgon!!!!

Verkar som om det får avgöras av mitt humör när jag åker dit... ni vet vad det innebär va?
Att jag kan se ut precis hur som helst när jag går ut därifrån!!!
Detta behöver absolut inte innebära något positivt, det vet alla som känner mig... det kan ju vara precis vad som helst!!

Idag lutar det mer åt att spara det till långt... men sen tittar jag på alla korta häftiga frisyrer och får sådan jäkla beslutsångest...
Ska jag klippa mig kort en gång till och sedan spara det till långt efteråt??
Bara för att inte sedan ligga på dödsbädden och undra hur det hade sett ut! Jag menar, tänk om jag missar något??
Passa på nu när håret inte är så långt så att det inte blir någon hjärtinfarkt för de som träffar mig?
För sen när håret väl har blivit långt, då är vägen till kort hår igen mycket mycket längre!

Sen kommer vi till färgerna.... Att jag i grunden tänker ha det mörkt (trivs med det) har jag redan bestämt mig för... sen hänger det så mycket på vilken frisyr jag ska ha...
Tar jag Lindas frissa så kan jag bara ha lite småslingor i... då är frågan, ska dessa vara lite ljusare, för att lyfta upp det, eller ska jag kanske ta riktigt röda? Risken om jag tar lite ljusare är att håret kanske lyfts upp föör mycket... har som tidigare nämnt väldigt mycket hår, så det är inte alls säkert att det behövs något lyft utan kanske tvärtom...

Tar jag och sparar till långt hår, så att jag denna gång bara klipper av luggen till något fräsigare så är alternativen till färgerna så mycket mer... självklart fortfarande mörkt i grund och botten (sorry Sofi, men jag älskar mörkt hår) men slingor m.m. kan varieras så mycket mer...

Som sagt, möjligheterna är oändliga och jag är inte rädd för att pröva, bara osäker på i vilken ände jag ska börja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test