Helgen som var...

...bjöd på en massa trevligheter!

På fredagen klippte jag mig som sagt i en ny fräsig frilla, för att senare på kvällen laga chili, timjan och vitlöksmarinerad älgstek m. honungsrostade sötpotatis ihop med Sandra, som vi senare bjöd våra bättre hälfter på!
En trevlig kväll!

Lördagen bestod av fest! Då var det supporterfest för Mattias Thörjesson i folkets hus i Ryd.
Jag, Sandra, Annie och Anna stod i baren, där vi helt klart regerade, både på att servera andra samt oss själva på dricka!


Här kommer lite bilder från kvällen i Ryd:



Annie och Anna i baren



Jag å Sandra rockade hela kvällen



Girls in action!!!



Annie tar sig en funderare



Lite senare på kvällen som ni ser...



Happy Girl!



Ja ni anar ju hur denna kväll slutade =)



På söndagen vaknade man med huvudvärk, men vad hjälpte det? Vid halv tolv ringde Jimmy och Sandra... De tyckte minsann att vi skulle åka till Alvesta och åka skidor.
SKIDOR!
Jag som HATAR snö!

Men jag kom minsann på att jag skulle följa med för att sedan kunna bojkotta det för resten av livet!
Vad jag däremot inte anade var att en mycket trevlig dag väntade framför mig.

Någon skidkarriär kommer jag dock aldrig att få...haha, så värdelös!
Knäna och handlederna tyckte inte riktigt om denna aktivitet heller, men efter att ha åkt en gång så vilade jag medan de andra åkte en gång till...och så åkte jag igen...så höll jag på fram till kl. 17!
Sista gången hade jag sådan mjölksyra i benen att jag knappt kunde hålla emot i backen....benen ville bara vika sig, men jag kom ner utan blåmärken!

Trillade inte en gång (i backen), men slängde mig däremot två ggr när jag kände att hastigheten började närma sig störtloppshastighet (inte ala Anja Pärson hastighet dock)

Ramlade däremot första gången jag skulle av från liften.... kom inte upp heller utan min kära sambo fick hjälpa mig upp!

Men fasen vad kul jag hade!!!! Inget min kropp hade klarat flera dagar, men en utflykt då och då kanske....
Tack för denna roliga dag Jimmy och Sandra! Det gör vi om!



Jimmy och Oskar skötte grillandet av korvarna, jag satt och tittade på =)



Kärlek



Underbara underbara Sandra =)



Kaaaallt!!! Men i backen svettades jag!

Kommentarer
Postat av: Lonnan

Så mysigt det ser ut! Nästa gång hänger jag på men kommer dock bara befinna mej i pulkabacken..jag har lagt mina skidor på hyllan och där får de stanna ett par år ;-)puss

2010-02-22 @ 20:54:42
Postat av: lonnan igen

Ett stort plus till alla bilder!!!!

2010-02-22 @ 20:55:54
Postat av: Sandra

Håller med dig var verkligen en riktigt rolig helg! Och vad mkt vi sålde i baren med, kanske skulle hoppa av skolan och börja blanda drinkar ist, är du på? ;) Vi måste ta och försöka åka på en skidtur snart igen med!

2010-02-22 @ 21:18:03
Postat av: emely

jag blir riktigt avundsjuk nu!!! då finns det hopp att dra med dig längre norrut också då ju :-D

2010-02-23 @ 13:51:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test