Ett inlägg innan...RESAN!


Hej hopp!

Nu räknar vi nedåt, om 24 h sitter jag å sambon på planet mot varmare länder!
Längtar!

Ska försöka ta en lite somrigare bild och byta header på bloggen, nu känns det som om vi kan lägga vintern bakom oss, eller vad tror ni?

Igår åkte jag upp till Växjö för att bada i simhallen med E & E! Hade lika underbart trevligt och kul som jag brukar ha med dem! Efteråt följde de med hem, och även Mattias...så hade vi lite fredagsmys bestående av tacos, läsk och ostbågar!

Elliot ville inte åka hem först utan ville sova hos moster, han är ju inte van vid att stanna så länge (22) och sen åka hem! Men efter ett tag kom han på att det är ganska mysigt att sova i mammas säng mellan mamma och Mattias också så då gick han med på det!
Nästa gång ska han minsann sova över, det har jag bestämt! Finns det något mysigare än att vakna med denna kille och bara sitta i soffan och myyyysa framför en film? Han är alltid så go på morgonen... då också alltså!
Mosters gulligull...

Nej nu vill katten ha lite uppmärksamhet så det ska hon få, jag ska trots allt lämna henne i en vecka nu, känns lite konstigt, men det överlever hon =) ska bara se om jag gör det!
Sen ska jag duscha och packa det sista, för idag åker vi ner till Malmö för att sova hos Anna Lundberg, för att sedan åka vidare till Kastrup imorgon bitti....

Parasolldrinks, here I come!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test